واردات مزدا CX50 با مجوز جانبازان

مرداد 1403: شرکت آفتاب خودرو، به عنوان واردکننده محصولات جدید مزدا در ایران، کراس‌اور جمع‌و‌جور سی‌ایکس 50 را برای عرضه در سامانه خودروهای وارداتی جانبازان در نظر گرفته است. این کراس‌اور، طراحی عضلانی و فلاپ‌های پلاستیکی زیادی دارد که ظاهر آن را کمی آفرودی جلوه می‌دهد. مزدا CX50 کراس‌اوری با پیشرانه هیبرید است.

مشخصات فنی مزدا سی‌ ایکس 50

این خودرو با پیشرانه‌های مختلفی در بازارهای جهانی عرضه شده است. هنوز کاتالوگ و مشخصات رسمی نسخه وارداتی آفتاب خودرو منتشر نشده، اما احتمالا از موتور 2.5 لیتری هیبریدی برخوردار خواهد بود. خروجی این پیشرانه، در حدود 175 اسب‌بخار قدرت و 221 نیوتن‌متر گشتاور است. 

گیربکس مورداستفاده در این خودرو، از نوع E-CVT است. مزدا سی ایکس 50 هم در نوع دیفرانسیل جلو و هم دو دیفرانسیل عرضه شده است. شرکت آفتاب خودرو قصد دارد نسخه 2 لیتری را نیز با سطح آپشن‌های کم‌تر، برای عموم مردم وارد و عرضه کند که هنوز قطعی نشده است. 

امکانات مزدا سی ایکس 50 هیبرید

کابین این خودرو طراحی مینیمال دارد و ویژگی‌هایی مانند فرمان دی‌کات، سیستم استارت/ استاپ، سیستم کنترل پایداری و کشش، سقف شیشه ای، تهویه اتومات دوگانه، شارژر وایرلس و … از امکانات احتمالی این خودرو است. 


شرایط فروش مزدا وارداتی

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت آفتاب خودرو، شرایط فروش آن، قیمت مزدا و جدیدترین محصولات وارداتی این شرکت، و همچنین فروش مزدا در ایران، مقاله شرایط فروش آفتاب خودرو را مطالعه کنید.

source

توسط khodrocamp.ir