رضوانی آرسنال با آپشن اسپری فلفل و بدنه ضد گلوله معرفی شد

رضوانی آرسنال
رضوانی آرسنال

خودروی جدید برند رضوانی موتور، طراحی تهاجمی و خشن به اندازه مدل Rezvani Vengeance aggressive ندارد، اما آپشن های عجیب و نظامی همچنان در محصول جدید این برند عرضه شده است.


فونیکس آریزو 8


فونیکس آریزو 8

فهرست مطالب

  • کابین آرسنال
  • مشخصات فنی آرسنال

رضوانی موتور به دلیل طراحی های عجیب و دور از انتظار خود همیشه مورد توجه علاقه مندان به این سبک طراحی قرار گرفته است، محصول جدید این برند رضوانی آرسنال (Rezvani Arsenal) نام دارد و اگر آن را در کنار یک کادیلاک اسکالید پارک کنید، متوجه خواهید شد که طراحی رضوانی آرسنال با الهام از اسکالید شکل گرفته است، اما با ظاهری خشن تر و تهاجمی تر. با این حال، در مقایسه با Rezvani Vengeance، طراحی ملایم تری دارد.

هر دو SUVهای رضوانی موتور براساس اسکالید ساخته شده اند، اما رضوانی آرسنال جدید به خریداران رویکردی شهری تر و ساده تر می دهد، تا مشتریان این محصول بتوانند از آن استفاده کاربردی تری داشته باشند. در سایر بخش های طراحی رضوانی آرسنال، پنجره های کناری برای دید بهتر نسبت به سایر محصولات بزرگ تر هستند و نمای جلوی آن بیش‌تر به خودروهای آفرودی شباهت دارد.

اما نکاتی که درباره طراحی این خودرو ذکر شد، بدان معنا نیست که آپشن های عجیب و حیرت انگیز در محصول جدید رضوانی موتور وجود ندارد. پکیج ویژه نظامی به طور سفارشی، به همراه باکس های باری و لاستیک مقاوم در برابر پنچری، سیستم تعلیق تقویت شده، بامپرهای ضربه گیر، شیشه ضدگلوله و زرهی، دستگیره های درِ برقی، چراغ های پروژکتوری، پخش کننده های اسپری فلفل و سیستم دید در شب حرارتی، از جمله آپشن های عجیب و غریبی هستند که رضوانی در مدل آرسنال عرضه کرده است.

مشتریانی که علاقه دارند خودروی خود را مجهزتر سفارش دهند، می توانند زره سفارشی بدنه خودرو با مقاومت حداکثری را سفارش دهند تا به سطح B6 برسد، که این زره بدنه می تواند در برابر گلوله از فاصله نزدیک هم مقاومت کند. همچنین ماسک های تنفس برای راننده و شش سرنشین در این خودرو تعبیه شده است.

کابین آرسنال

در خصوص کابین رضوانی آرسنال، تمام بخش های کابین مانند کیفیت کابین کادیلایک اسکالید است، به غیر از آپشن ها و کلیدهای کنترلی که از سوی کمپانی رضوانی برای مدل آرسنال اضافه شده است. این بدان معنی است که صندلی های چرمی با آپشن گرم‌کن و سردکن، سیستم صوتی ۱۹ بلندگویی، سیستم هدآپ دیسپلی، نمایشگر OLED کادیلاک به طور استاندارد برروی این خودرو عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی آرسنال

درخصوص پیشرانه محصول جدید Rezvani، مدل آرسنال، یک موتور V8، ۶.۲ لیتری سوپرشارژر بر روی این خودرو عرضه شده است که توانایی تولید ۷۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این پیشرانه همان موتور هشت سیلندر معمولی اسکالید استاندارد است، همچنین یک گزینه موتوری دیگر هم وجود دارد که مناسب برای مشتریانی است که قصد دارند کم‌تر هزینه کنند، این پیشرانه یک موتور ۶ سیلندر ۳.۰ لیتری توربو دیزل است.

همان‌طور که تصور می کنید، رضوانی مدل آرسنال اصلاً ارزان قیمت نیست. Rezvani قیمت پایه را برای مدل آرسنال ۲۲۵,۰۰۰ دلار اعلام کرده است، که با پرداخت این مبلغ پکیج های نظامی یا زرهی B6 بر روی خودرو عرضه نمی شود و برای داشتن آن ها باید مبلغ جدا پرداخت کرد، همچنین در مجموع از این خودرو ۱۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد.

۴.۳ امتیاز از ۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.

source

توسط khodrocamp.ir