شیرآلات ساختمانی
افراد غیرصبح، این را تصور کنید: از رختخواب بیرون می روید، دکمه ای را در آیفون خود می زنید، و با چشمان گیج خود را به آشپزخانه می کشانید تا یک کاپوچینوی تازه دم در انتظار پیدا کنید.
بله، این امکان پذیر است و برای زدن دکمه دم کردن، نیازی به یک شریک عاشقانه که در بال ها کمین کرده است نیست. برترین Brewer – شاید فریبنده ترین لوازم گران قیمتی که هفته گذشته در نمایشگاه طراحی خانه Architectural Digest در نیویورک به نمایش گذاشته شد – یک دستگاه لاته با یک برنامه است. این محصول که اهل دانمارک است، مانند یک شیر آب منحنی براق به نظر می رسد، اما می تواند لاته و کاپوچینو را فقط با مقدار مناسب کف بیرون بیاورد (کاربران محتوای قهوه در مقابل شیر را از طریق تلفن خود کنترل می کنند). ساخته شده توسط Scanomat، شرکتی که چندین دهه است چنین ماشین‌هایی را در آشپزخانه‌های تجاری، بارها، هتل‌ها قرار داده است، Top Brewer به تازگی برای آشپزخانه‌های خانگی در دسترس قرار گرفته است. Scanomat نه تنها این فناوری را ایجاد کرد، بلکه لوبیاها را نیز برداشت و برشته می کند. قیمت این محصول حدود 11000 دلار است.
و چه زمان خوبی برای ورود به بازار مسکونی. کرمیت بیکر، اقتصاددان ارشد مؤسسه معماران آمریکا، می‌گوید: «همانطور که بازار مسکن در حال رونق گرفتن است، ما شروع به توجه بیشتر به جزئیات بالاتر در آشپزخانه و حمام کرده‌ایم. به ویژه برای آشپزخانه ها محبوب است: طبق آخرین نظرسنجی روندهای طراحی خانه AIA که در پایان سال گذشته تکمیل شد، ویژگی های طراحی سطح بالا از جمله انبارهای بزرگتر، یخچال و نگهداری شراب، و لوازم خانگی پیشرفته.
برچسب قیمت Top Brewer یادآور خوبی است که آشپزخانه ها فقط قلب خانه نیستند – آنها همچنین مرکز اصلی هزینه هستند. طبق مجله Remodeling، میانگین ملی برای بازسازی اصلی آشپزخانه 54909 دلار است و این برای محصولات و روکش هایی است که به عنوان “میانگین” طبقه بندی می شوند. هزینه بازسازی “مقیاس” حدود دو برابر آن است: 109935 دلار. (این هزینه ها لزوما به قیمت فروش مجدد بالاتر منجر نمی شوند. بازسازی اشاره می کند که فروشندگان معمولاً فقط 74.2٪ از هزینه را برای بازسازی متوسط ​​و 63.6٪ برای یک بازسازی سطح بالا را جبران می کنند.)
تنها با افزودن تکنولوژی به آشپزخانه، به راحتی می توان به بودجه بسیار زیادی دست یافت. چندین فروشنده در خانه شو یخچال های شراب را با دو ناحیه دمایی می فروختند – یکی برای سفید و دیگری برای قرمز. یکی دیگر از محصولات جالب برای مهمانی‌های خانگی: یک اتاق یخچالی با فضایی برای دو بشکه، که بالای آن یک شیر دوطرفه قرار دارد. یک مدل یخچال شرابی توسط True Residential، که با 14 رنگ مختلف نورپردازی ارائه می‌شود که می‌توان آن را تغییر داد تا با حال و هوای مهمانی مطابقت داشته باشد (سبز برای روز سنت پتی، هر کسی؟) با قیمت 3700 دلار به فروش می‌رسد. یک یخچال شیر آب دوتایی واقعی به قیمت 3800 دلار به فروش می رسد.
چای‌فروش‌ها ممکن است ترجیح دهند که از طریق کابینت‌ها، از یک درخت 125000 دلاری آشپزخانه 100% چوبی، جزیره آشپزخانه 100% چوبی که از یک درخت حکاکی شده است، بشکنند. درست است. این شرکت مستقر در فلورانس، جزایر آشپزخانه خود را با استفاده از یک تکه بزرگ چوب شاه بلوط بالغ که از جنگل‌های مدیریت شده تهیه می‌شود، می‌سازد و سالانه تنها تعداد انگشت شماری جزیره آشپزخانه امضا شده با نسخه محدود تولید می‌کند.
به لطف تداوم فرهنگ غذاخوری، بسیاری از شرکت ها تجهیزات تجاری را برای خانه های شخصی بازاریابی می کنند. یک خط فر توسط Bertazzoni، یک تولید کننده لوازم خانگی مستقر در نزدیکی پارما در ایتالیا، فرهایی را با قدرت ابزارهای حرفه ای، اما با کنترل های بهتر برای سرآشپز خانه ارائه می دهد. هنگامی که تجهیزات تجاری برای اولین بار در دهه 1980 وارد آشپزخانه های خصوصی شدند، لبه های ناهمواری داشتند و کنترل آن سخت بود (به شعله های جهشی مشعل فکر کنید). مایکل راکسترو، نماینده فروش این شرکت، خاطرنشان کرد: «مردم این 22000 مشعل BTU را می‌خرند، و سپس می‌گویند: «اوه، روغن زیتون من سوخته است!» در حال حاضر، تجهیزات با همان قدرت BTU بالا ارائه می شود، اما کنترل هایی که قدرت را قابل کنترل تر می کند. Rockstroh می گوید: “این از ظاهر تجاری الهام گرفته شده است، اما برای یک آشپزخانه مسکونی مناسب و ساخته شده است.”

این درست است چه مصرف کنندگان بخواهند بزرگ شوند (مانند فر 60 اینچی دو عرض BlueStar) یا کوچک (معروف به فر 24 اینچی همان شرکت، که برای ساکنان شهر که هنوز هم به آشپزی علاقه دارند کوچک شده است). هر دو فر را می توان با رنگ های بنفش تا قرمز آتش نشانی سفارشی کرد. قیمت خرده فروشی: 3800 دلار برای محدوده 24 اینچی، 12600 دلار برای 60 اینچ.
یکی دیگر از روندهای قوی در آشپزخانه: صرف غذا در بیرون از خانه. فراتر از مفهوم میز باربیکیو و پاسیو، تعدادی از فروشندگان ردیف های کاملی از کابینت ها و ابزارهای سردخانه ای را ارائه می کردند که می توانند در طول سال در برابر عناصر بیرونی مقاومت کنند. آشپزخانه های فضای باز قهوه ای جردن مجموعه ای از کابینت های فولادی ضد زنگ را می سازد که تا حدودی شبیه چوب رنگ شده به نظر می رسند. یک دستگاه L شکل با یک کباب پز با قفسه جوجه گردان، یک کابینت باربری با کشوهای مخصوص بطری، یک یخچال دو در، یک سطل زباله و چندین کابینت همه منظوره به قیمت 25000 تا 30000 دلار به فروش می رسد.
کیم لوئیس، طراح اصلی سابق ABC’s Extreme Home Makeover، بخش اعظم یک دهه را صرف پرواز در سراسر کشور کرد و 120 خانه را در 43 ایالت بازسازی کرد. او که اکنون شرکت طراحی خود را در خانه در تگزاس اداره می کند، آگاهی از آخرین روندهای دنیای آشپزخانه را به کسب و کار خود تبدیل می کند و در نمایشگاه حضور داشت تا دانش خود را به اشتراک بگذارد. غذاخوری در فضای باز، ابزارهای درجه تجاری، سفارشی سازی کابینت و لوازم خانگی، پلان های طبقه باز — اینها روندهایی هستند که او به آن اشاره می کند. همچنین، یکپارچهسازی با سیستمعامل بازگشته است. لوئیس گفت: «هر چیزی را که واقعاً دوست دارید و می‌خواهید آشپزخانه‌تان بگوید، می‌توانید آن را اینجا پیدا کنید.
ارین کارلایل

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط khodrocamp