شرکت آرشام موتور در نمایشگاه خودرو شیراز از کراس اوور مارس C300 رونمایی کرد.

این خودرو تازه وارد مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری TGDI توربو با حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر است که از طریق سیستم انتقال قدرت و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل می شود.

مارس C300

سیستم ترمز مارس C300 در جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب دیسک و دارای سیستم پایداری خودرو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ABS، EBD، BA است؛ سیستم تعلیق جلو از نوع مستقل مک فرسون و در عقب دو جناغی مستقل است.

مارس C300

امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو شامل کیسه هوای صندلی راننده و سرنشین، کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای پرده ای، هشدار دهنده باز بودن کمربند ایمنی، سنسور پارک عقب، کروز کنترل هوشمند، سیستم سنجش باد تایرها، سیستم هشدار نقاط کور، هشدار باز شدن درب ها، رادار هشدار خروج از پارک و سیستم هشدار دهنده نزدیک شدن به مانع از جلو است.

مارس C300

مارس C300 دارای ساختار مستحکم با بهره مندی از فناوری ساخت محصولات شاسی بلند نظامی است؛ این خودرو از فولادهای آلیاژِ با استحکام بالا (۱۰۰۰-۱۵۰۰ مگاپاسکال) و تکنولوژی فرم دهی به قطعات بدنه با Hot Stamping و توزیع متوازن جریان نیرو در سازه خودرو با هدف حفظ ایمنی سرنشین در تصادفات بهره برده است. این خودرو دارای شکل هندسی بدنه با رویکرد نظامی جهت کاهش ارتعاشات و ارتقاء ایمنی طراحی شده است.

قیمت مارس C300

قیمت مارس C300

به گفته مدیران آرشام موتور قیمت مارس C300 در حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و بهای تمام شده C300 پرو نیز حدود ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون برای خریدار تمام خواهد شد.

source

توسط khodrocamp.ir