«خبرماشین» – نمایندگی نیکوان مسئولیت عرضه خودروهای جتا با پیشرانه فولکس واگن را در شیراز بر عهده گرفته است.

مجموعه عاملیت های مجاز «نیکوان» اولین و مجهزترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش مجاز خودروهای «رنو»، «تویوتا»، «لکسس»، «کیا» و «دایون» در جنوب کشور محسوب می شود که طبق آخرین استانداردهای جهانی این برندها تجهیز شده است.

نمایندگی ماموت خودرو شیراز

در سال های گذشته و قبل از بسته شدن واردات خودرو به ایران، مجموعه نیکوان مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش خودروهای رنو، تویوتا، لکسس را بر عهده داشت، اما با توقف عرضه این خودروها، نمایندگی نیکوان همچنان با تمام توان به ارائه خدمات به این برندها ادامه داد و مانع از ایجاد نارضایتی مالکان این خودروها شد؛ اکنون که مجدداً شرایط ورود خودروهای خارجی به ایران فراهم شده است، این مجموعه خوشنام اقدامات لازم جهت عرضه محصولات جتا با قلب تپنده فولکس واگن را بر عهده گرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

برند جتا

ماموت خودرو که در گذشته مسئولیت عرضه و خدمات پس از فروش فولکس واگن را برعهده داشت اخیراً نیز به سراغ برند جدید این غول خودروسازی رفته و نمایندگی خودروهای جتا در ایران را کسب کرده است؛ مسئولیت عرضه این خودروها در شیراز بر عهده “نمایندگی نیکوان” قرار دارد.

 

جتا VS5

خودرو جتاVS5  از یک موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ با توان ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر بهره می برد. این خودرو تک دیفرانسیل به گیربکس شش سرعته تیپ ترونیک مجهز است.

خودرو آلمانی-چینی جتاVS5  شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۹.۵ ثانیه طی می کند و مصرف سوخت این خودرو ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد.

جتا VS5

طول، عرض و ارتفاع خودرو جتاVS5  به ترتیب ۴۴۱۸، ۱۸۴۱ و ۱۶۱۶ میلی متر می باشد و حجم باک آن ۵۱ لیتر است.

این خودرو آلمانی-چینی از شاسی یکپارچه بهره می برد و سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب مالتی لینک است و به فرمان برقی با قابلیت تنظیم در دو جهت مجهز می باشد.

خودرو جتاVS5  به سیستم کروز کنترل هوشمند، ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو، ترمز ABS،  EBDو کنترل پایداری ESP تجهیز شده و ترمز جلو از نوع دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی است.

از دیگر تجهیزات به کار رفته در جتا وی اس۵ می توان به استارت دکمه ای، صفحه نمایش مرکزی ۸ اینچی، دوربین عقب، مه شکن عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، شش بلندگو و صندلی راننده با قابلیت تنظیم شش جهته برقی، تهویه خودکار، جی پی اس، بلوتوث، یو اس بی، گرم کن صندلی های جلو و … اشاره کرد.

 

جتا VS7

جتا VS7 یک کراس اوور پنج نفره است و ابعادی متوسط دارد. این خودرو به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژر فولکس واگن مجهز است که ۱۴۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه از ۱۷۵۰ دور در دقیقه در دسترس راننده قرار می گیرد و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی آیسین، توان را به چرخ های جلوی جتا VS7 می رساند.

جتا VS7

source

توسط khodrocamp.ir