به نظر می‌­رسد که تا رونمایی از نسل جدید ب ام و X3 با کد اتاق G45، فاصله چندانی باقی نمانده باشد، چراکه یک تصویر از این خودرو در فضای مجازی منتشر شده است. از آنجا که این تصویر از نمای سه رخ جلو به ثبت رسیده، چهره خودرو و بخشی از نمای جانبی آن قابل مشاهده است.

برخی کاربران فضای مجازی، دماغه خشن و البته تخت نسل جدید ب ام و X3 را به یک سگ آبی خشن تشبیه می‌­کنند.

به نظر می‌­رسد که ابعاد جلوپنجره دوتایی حتی از قطعه مشابه در XM هم بزرگتر باشد، درحالی‌که خطوط داخل آن، ساختار هندسی فرامتال را به یاد می‌­آورد. قطعه نقره‌­ای رنگ پایین سپر جلو هم جلب نظر می­‌کند.

برآمدگی بدنه در بخش جانبی نسل جدید ب ام و X3 هم از نظر طرفداران برند آلمانی دور نمانده و بسیار بحث برانگیز شده است. دستگیره‌­های آسان بازشوی درها نیز جای خود را به نمونه­‌های تخت داده است، که احتمالا می­‌تواند در بهبود آیرودینامیک بدنه موثر باشد.

اکنون این پرسش مطرح می­‌شود که در کابین این خودرو، با چه موارد تازه­‌ای مواجه خواهیم شد. نخستین مورد، احتمالا نمایشگر بزرگ بالای داشبورد خواهد بود که در سایر مدل‌های جدید ب ام و هم مشاهده کرده­‌ایم. هرچند بسیاری از طرفداران ب ام و برای سبک قبلی طراحی داخلی محصولات این شرکت اظهار دلتنگی می­‌کنند، اما واقعیت این است که باید به این روش طراحی عادت کنیم.

مشخصات فنی نسل چهارم ب ام و X3 پس از رونمایی رسمی از این خودرو، اعلام خواهد شد، اما می‌­توان اطمینان داشت که قرار نیست با یک محصول برقی مواجه شویم. اما همتای برقی این خودرو یعنی iX3 در سال 2025 معرفی خواهد شد، خودرویی که احتمالا تا حد زیادی تحت تاثیر کانسپت نئو کلاس (Neue Klasse) شکل گرفته است و نقاط اشتراک زیادی با ب ام و X3 نخواهد داشت.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp.ir