به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، بهروز رفیعی، معاون فروش و خدمات پس‌ازفروش امداد ایران‌خودرو، با اشاره به افزایش آلاینده‌ها در کلان شهرها در فصل سرما و لزوم پرهیز از تردد غیرضروری و حفظ سلامتی شهروندان، از دارندگان محصولات ایران‌خودرو خواست تا برای دریافت خدمات سرویس دوره‌ای به درگاه‌های خدمات در محل این شرکت مراجعه کنند.

وی اعلام کرد: سرویس در محل، توسط امدادگران مجرب این مجموعه و با رعایت کامل استانداردهای فنی و استفاده از قطعات اصلی ارایه می‌شود.

این خدمات شامل بازدیدهای فنی و فصلی پیش از سفر، سرویس‌های دوره‌ای مربوط به گارانتی، تنظیم موتور و تعویض شمع‌ها، تعویض روغن، لنت، فیلتر روغن و فیلتر سوخت، کنترل‌های مکانیکی و برقی و سایر امور نگه‌داری خودرو است که بدون نیاز به مراجعه حضوری، در زمان و مکان انتخابی مشتریان عزیز انجام می‌پذیرد.

معاون امداد ایران‌خودرو تاکید کرد: تمامی خدمات ارایه‌شده با تضمین کیفیت قطعات و حفظ گارانتی خودروها همراه است تا آرامش خاطر مشتریان در این شرایط فراهم شود.

سرویس‌ در محل ایران خودرو، در تمامی روزهای هفته از ساعت 7 تا 19 با دریافت نوبت از طریق درگاه‌های معرفی‌شده قابل انجام است.

اپلیکیشن‌های «بسپُر» و «ایساکو»، وب‌سایت رسمی به نشانی www.096440.com و همچنین شماره تلفن سراسری 096440، راه‌های ارتباطی و ثبت درخواست سرویس در محل معرفی شده است.

 

source

توسط khodrocamp.ir