خودروهای محبوبی مانند تویوتا لندکروزر ۳۰۰، پرادو و فورد اورست فروش بسیار خوبی در استرالیا دارند، اما به زودی رقبای جدیدی از برند دنزا و هیوندای و کیا وارد این بازار خواهند شد. همچنین نیسان پاترول جدید در پایان سال ۲۰۲۷ و یک مدل چهارچرخ محرک بر اساس ناوارا پس از آن عرضه میشود. البته میتسوبیشی هم قصد ندارد از این قافله عقب بماند.
میتسوبیشی در حال آزمایش یک شاسیبلند با ظاهر خشن است، که میتواند نسل بعدی پاجرو اسپرت یا حتی پاجرو باشد.
تانوس پاپاس، هنرمند دیجیتال، براساس تصاویر لورفته و شاسیبلند جدید دستینیتور که برای بازارهای جنوب شرق آسیا معرفی شده است، رندرهای میتسوبیشی پاجرو جدید را طراحی کرده است.
این شاسیبلند دارای ابعاد بزرگ و فرم جعبهای است و شباهتهایی به نیسان پاترول در آن دیده میشود. این مدل همچنین دارای رینگهای آلیاژی جذاب و چراغهای جلو و دیلایت LED است.
در ابتدای سال جاری، تولید پاجرو اسپرت همراه با شاسیبلندهای ASX و اکلیپس کراس به دلیل رعایت نکردن قوانین طراحی استرالیا متوقف شد. ممکن است میتسوبیشی برای این مدل جدید نام پاجرو اسپرت را کنار گذاشته و پاجرو را برگرداند.
.jpg)
مجله ژاپنی Best Car ادعا میکند که نسل بعدی پاجرو بر پایه ترایتون جدید ساخته خواهد شد، که به شاسی نردبانی و سیستم چهارچرخ محرک قدرتمند این برند مجهز است.
حتی ممکن است از پیشرانه پلاگین هیبریدی در این مدل جدید استفاده شود، که برای ترایتون و همتای آن نیسان ناوارا در نظر گرفته شده است.
این پیشرانه احتمالا همان سیستم هیبریدی مورداستفاده در اوتلندر PHEV باشد، که یک موتور بنزینی را با یک موتور برقی و یک باتری بزرگ ترکیب میکند.
به این ترتیب پاجرو جدید میتواند تویوتا پرادو که فقط با پیشرانه هیبریدی خفیف عرضه میشود و فورد اورست که هنوز به سیستم پلاگین هیبریدی رنجر مجهز نشده است را شکست دهد.
source