مدیر بازاریابی آرین پارس موتور: لاماکو نقطه تعادل و توازن بازار خودرو

آنگونه که آرین پارس موتور می گوید لاماکو، برند اقتصادی جدید این شرکت، را می توان نقطه تعادل و توازن بازار خودرو به شمار آورد. بنابراین لاماکو در نظر دارد در سبد محصولات خود، خودرویی اقتصادی برای قشر متوسط جامعه با امکانات مناسب و قیمتی مقرون عرضه کند. فلو اولین محصول از این برند است که قرار است طی ۲ تا ۳ ماه آینده عرضه آن آغاز شود.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور در مراسم رونمایی از برند اقتصادی این شرکت، لاماکو، و معرفی اولین محصول از این برند، لاماکو فلو، با بیان اینکه شروع کار شرکت آرین پارس موتور در بخش خودروهای سواری با برند لاماری و محصول ایما بود گفت: «لاماری ایما به دلیل ویژگی هایی که داشت به سرعت در جایگاه یکی از محبوب ترین خودروهای اصطلاحاً مونتاژی بازار قرار گرفت و به نقطه شروع خوبی برای برند لاماری تبدیل شد.»
امیر صرافی اظهار کرد: «طبیعتاً بلافاصله بعد از پروژه نخست، یعنی لاماری، شرکت به فکر برنامه های آینده برای توسعه سبد محصولات و پوشش گستردهتر بخش های مختلف بازار افتاد و این توسعه نیاز به یک استراتژی داشت که بر مبنای نیاز بازار و شناخت از آن انتخاب شده باشد.»
این فعال خودروسازی بخش خصوصی با اشاره به این که برند لاماری در سطح پریمیوم در بازار خودرو کشور مطرح است ادامه داد: «برند لاماری، از اولین قدم ها یعنی انتخاب محصول تا طراحی هویت و استانداردها، سطحی بالاتر از اقتصادی را هدف گرفته بود؛ طبیعتاً برند لاماری همین استراتژی و مسیر را در محصولات آینده خود حفظ خواهد کرد.»
فلسفه ایجاد لاماکو

او در ادامه درباره چرایی فلسفه ایجاد برند لاماکو تصریح کرد: «می دانیم که بخش بسیار پرتعدادتری از خریداران خودرو، در بخش های دیگری از بازار قرار دارند که اگرچه خریدار محصولات لوکس یا پریمیوم نیستند، اما به کیفیت زندگیشان اهمیت می دهند. در زندگی، بهینه به معنای بهترینِ مطلق نیست، به معنی نقطه تعادل و توازن است، و در مورد یک محصول، میتوانیم بگوییم ترکیب متعادلی از ویژگی هایی است که میتوان در یک محصول قرار داد و طبیعتاً هر یک، قدری به مطلوبیت محصول و البته به هزینه و بهای آن هم اضافه خواهد کرد.»
مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور اظهار کرد: «به دست آوردن این نقطه تعادل در یک محصول، کار سختی است. شاید به همین دلیل هم است که در بازار خودروی کشور، تعداد نسبتاً زیادی محصولات ارزان قیمت هستند که البته از نظر کیفیت و قابلیت و امکانات هم حرفی برای گفتن ندارند و از طرف دیگر اگر شما به دنبال محصولی مثلاً در رده قیمتی بالای ۲ میلیارد تومان در مقیاس قیمت های فعلی باشید که قابلیت و کیفیت و امکانات زیادی به شما بدهد هم انتخاب های زیادی پیش رو دارید.»
صرافی تأکید کرد: «در این میان، محصولاتی که ترکیب متعادلی از کیفیت، امکانات، ایمنی و همچنین قیمت را ارائه بدهند زیاد نیستند و شما انتخابهای زیادی پیش رو ندارید. برند لاماکو با این هدف و فلسفه ایجاد شده است که به نیاز این بخش از بازار پاسخ بدهد.»
آرین پارس موتور لاماکو لاماکو فلو
source