معرفی جتا VS8؛ محصول مشترک چین و آلمان

جتا VS8
جتا VS8

در این محتوا به سراغ معرفی جتا VS8 آمده ایم؛ کراس اوور دورگه آلمانی – چینی با سبک طراحی پژو!






فهرست مطالب

  • طراحی ظاهری VS8
  • مشخصات فنی

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) گویا یکی از وظایف اصلی‌اش فاش کردن تصاویر خودروهای جدید چینی قبل از رونمایی رسمی است! به همین سبب این مؤسسه اکنون پیش از رونمایی رسمی، تصاویر و مشخصات خودروی جتا VS8 را منتشر کرده است. کراس اووری که پرچم‌دار جدید جتا محسوب شده و یک رده بالاتر از VS7 موجود در بازار ایران می ایستد.

طراحی ظاهری VS8

در نمای جلوی VS8 جلوپنجره فریم‌لس است، که از دو طرف در سپر محو شده است. چراغ‌ های ماتریسی نیز در دو طرف همراه این جلوپنجره شده اند. این چراغ ها به وسیله یک نوار به یکدیگر متصل هستند. ترکیب چراغ ها، جلوپنجره و المان های عمودی دو طرف سپر VS8، تا حد زیادی به پژو ۵۰۰۸ جدید شباهت دارند و این شباهت کاملاً در همان نگاه اول مشهود است.

جتا VS8
جتا VS8

نمای کناری خودرو شبیه به مدل فعلی VS7 است، اما شکل لچکی عقب و ستون D نسبت به VS7 تا حد زیادی متمایز است. دستگیره‌ های ایزی اوپن و رینگ های بزرگ با سه طرح مختلف از ویژگی‌های خودرو در این بخش هستند. از نظر ابعاد، طول، عرض و ارتفاع خودروی جدید به ترتیب ۴۶۲۹ در ۱۸۵۱ در ۱۶۲۴ میلی‌ متر است و فاصله بین دو محور آن به ۲۷۳۱ میلی‌ متر می‌رسد. در بخش عقب، چراغ های به‌هم‌پیوسته را داریم که از دو طرف فرم V افقی به خود گرفته اند. یک دیفیوزر بزرگ و نوشته JETTA در مرکز نوار اتصال چراغ ها از دیگر عناصر قابل توجه هستند.

شایان توجه است که هنوز تصاویر کابین VS8 منتشر نشده اند.

مشخصات فنی

جتا VS8
جتا VS8

این خودرو همچون VS5 و VS7 به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ و یک گیربکس ۶ سرعته اتومات آیسین مجهز است. پیشرانه VS8، که دست پرورده فولکس است، ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودرو تک دیفرانسیل است و خبری از سامانه چهارچرخ محرک در آن نیست. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در بخش عقب از نوع مولتی لینک مستقل است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.

source

توسط khodrocamp.ir