معرفی 16 خودروی جدید در نمایشگاه شانگهای توسط چری؛ چینی ها توقف ناپذیرند

چری تیگو 9L
چری تیگو 9L

در این محتوا به سراغ فعالیت خیره کننده کمپانی چری طی یک سال گذشته از نمایشگاه پکن تا به امروز یعنی نمایشگاه شانگهای آمده ایم. رونمایی و معرفی از ۱۶ خودرو جدید!






نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودروی شانگهای در دور بیست و یکم امروز آغاز به کار کرد. گروه خودروسازی چری در این رویداد با معرفی ۵۳ مدل از پنج برند زیرمجموعه خود یعنی چری، اکسید، جتور، iCAR و لوکسید، حضور پررنگی دارد. این موضوع به‌وضوح نشان‌دهنده گسترش حضور این شرکت نه‌تنها در بازار داخلی چین، بلکه در بازارهای بین‌المللی نیز هست. این نمایش گسترده، گویای استراتژی چری برای تقویت جایگاه خود به‌عنوان یک خودروساز جهانی است؛ چیزی که ما همیشه در ایران از آن غافلیم.

چری در نمایشگاه شانگهای ۲۰۲۵

چری تیگو 9L
چری تیگو 9L

کمپانی چری در نمایشگاه امسال، ۱۶ مدل از برند اصلی خود را رونمایی کرد. در میان این محصولات به طور شاخص خودرو هایی همچون نسخه احیا شده از سری QQ، سدان فنگیون A9 و تیگو ۹ لانگ، توجهات بیشتری را به خود جلب می‌نمایند. اما مجموعه خودرو های چری به‌طورکلی طیف گسترده‌ای را در بر می‌گیرند. از خودرو های مجهز به موتور درون‌سوز گرفته تا مدل‌های هیبریدی و تمام برقی که نشان‌دهنده تلاش چری برای پاسخ‌گویی به نیازهای مختلف بازار و حرکت به‌سوی آینده‌ای پایدارتر در صنعت خودرو است.

برند اکسید در این نمایشگاه از سدان برقی Exlantix ES مدل ۲۰۲۵ و یک کانسپت جذاب به نام تیانجی رونمایی کرد. جتور نیز مدل Traveller با عنوان «Interstellar Guardian» و G900 را معرفی کرد که ویژهٔ مسیرهای خارج از جاده طراحی شده‌اند. در همین حال، برند iCAR نیز رنگ‌های جدیدی برای مدل V23 خود ارائه داد و هم زمان از کانسپت‌های جدیدی در قالب پیکاپ و… پرده برداشت.

بر طبق اسناد منتشره، چری در سه‌ماهه نخست سال، فروش جهانی ۶۲۰ هزار دستگاه خودرو داشته است. هم اکنون ارزش برند این شرکت حدود ۲۵۰ میلیارد یوان (تقریباً ۳.۴۵ میلیارد دلار آمریکا) برآورد شده است. چری در رتبه ۴۵ برند های برتر کشور چین قرار گرفته و جزو سه برند برتر خودروسازی چین در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود.

مدیران ارشد چری در حاشیه مراسم افتتاحیه غرفه این برند در نمایشگاه شانگهای بر تمرکز شرکت چری بر چهار حوزه کلیدی برقی‌سازی، هوش مصنوعی، ثبات و روند جهانی‌شدن تأکید کردند.

شایان‌ذکر است که این شرکت به مدت ۲۲ سال پیاپی جزو برترین صادرکنندگان خودروی چین بوده است. با فروش بیش از ۱۶ میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان.

و ما همچنان اندر خم یک کوچه‌ایم. هر ماه در سطح کشور نمایشگاهی به خیال خودمان بین‌المللی برگزار کرده و محصولات همیشگی و تکراری‌مان را از این شهر به آن شهر دست‌به‌دست می‌کنیم. دنا و شاهین را دنا پلاس و شاهین پلاس می‌کنیم و به تارا پسوند V4 می‌چسبانیم. به‌راستی که باید گفت: به عمل کار برآید به سخنرانی نیست!

source

توسط khodrocamp.ir