به گزارش پرشین خودرو، واحد خدمات خودرو در محل مشتری امدادخودرو سایپا که با هدف افزایش رضایت مشتریان به منظور ارائه سرویس های دوره ای، ارتقای ایمنی خودروها پیش از سفر، جلوگیری از ترافیک شهری، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی هوا راه‌اندازی شده است، خدمات فنی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت در محل مورد دلخواه مشتری ارائه می‌دهد.

کارشناسان مجرب این واحد با استفاده از تجهیزات پیشرفته، ضمن انجام سرویس‌های دوره‌ای، در راستای پویش نه به تصادف و اقدام پیشگیرانه، خودروها را از نظر فنی بررسی کرده و در صورت نیاز، اقدامات لازم را برای بهبود عملکرد آن‌ها انجام می‌دهند.

همچنین نصب آپشن‌های مورد نیاز مشتریان با رعایت استانداردهای فنی و ایمنی و حفظ گارانتی خودرو در این مرکز انجام می‌شود و استقبال گسترده از این خدمات، نشان‌دهنده اهمیت ارائه سرویس‌های سریع و باکیفیت در افزایش اطمینان و راحتی مشتریان است.

از سوی دیگر خدمات پیش از سفر این شرکت با هزینه ایاب و ذهاب رایگان تا سقف تخفیف ۴۰ درصد در سال جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۴ طراحی و ارائه می شود که مشتریان می توانند از طریق تماس با شماره ۰۲۱۸۴۴۴۴ یا مراجعه به سایت و اپلیکیشن شرکت امدادخودروسایپا به نشانی www.emdadsaipa.ir، علاوه بر مراجعه حضوری به مرکز خدمات سریع شرکت امدادخودروسایپا، نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت خدمات خودرو در محل(منزل یا محل کار) اقدام کنند.

امدادخودرو سایپا در تلاش است با توسعه خدمات خودرو در محل، خدمات خود را در سطح گسترده‌تری به مشتریان گروه خودرو سازی سایپا ارائه دهد.

source

توسط khodrocamp.ir