لزوم تقویت زیرساخت ها برای افزایش درآمد و کیفیت

تقویت زیرساخت های خدمات پس از فروش
تقویت زیرساخت های خدمات پس از فروش

مدیرعامل ایساکو، در جلسه «تبیین رویکرد جدید ایکو در حوزه خدمات پس از فروش» بر لز‌وم تقویت زیرساخت ها برای افزایش درآمد و کیفیت و همچنین بازنگری آیین نامه در راستای ارتقای خدمات پس از فروش تأکید کرد.


تیگو 8


تیگو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در این جلسه عبدالله سلطانی ثانی، که با حضور هیئت مدیره جدید، حمید کشاورز به عنوان نماینده سهام‌داران و حمید صمدی، مدیرعامل رایزکو، برگزار شد، با اشاره به تلاش نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان، بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها برای افزایش درآمد و بهبود کیفیت خدمات تأکید کرد.

این عضو هیئت مدیره ایران خودرو با بیان این‌که برای رسیدن به این هدف، باید تمامی عناصر مورد نیاز نمایندگی‌ها برای ارائه خدمات استاندارد به مشتریان فراهم شود، از اقدامات مثبت مدیریت جدید در راستای افزایش رضایت مشتریان و بهبود خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: «ما هر روز نیازهای مشتریان، به‌ویژه در زمینه تأمین قطعات، را رصد و بررسی می‌کنیم.»

لزوم تحویل با کیفیت ری را

سلطانی‌ثانی بر لزوم تحویل باکیفیت محصول ری‌را به مشتریان تأکید کرد وگفت: «مشتریان باید با آرامش و اطمینان از این خودرو استفاده کنند و تا کیلومتر مشخص‌شده نیازی به مراجعه به نمایندگی نداشته باشند.»

وی از تشکیل کارگروه‌هایی برای تسریع در فرآیند تصمیم‌گیری در حوزه خدمات پس از فروش خبر داد و افزود: «با انتقال از سطح وظیفه‌گرایی به فرآیندگرایی، سرعت تصمیم‌گیری‌ها افزایش یافته است.»

تغییرات مثبت در خدمات پس از فروش

مدیرعامل ایساکو از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: «برای اولین بار، مشتریان شاهد تغییرات مثبت در خدمات پس از فروش خواهند بود که این امر با همکاری و تعامل نمایندگی‌ها محقق می‌شود.»

سرعت تحویل قطعات

وی با تأکید بر سرعت تحویل قطعات و عدم تأخیر در آن، به اهمیت لجستیک هوشمند و مکانیزه اشاره کرد و گفت: «برای ارسال به‌موقع و هوشمند قطعات، نیاز به مطالعه و بررسی دقیق وجود دارد تا نمایندگی‌ها بتوانند با خیال راحت به ارائه خدمات به مشتریان بپردازند.»

بازنگری در آیین نامه ها و بخش نامه ها

وی همچنین از برنامه‌های ایساکو برای بازنگری در آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌ها خبر داد و افزود: «در تدوین آیین‌نامه‌ها، تنها کاهش هزینه‌ها مدنظر نیست، بلکه باید با همکاری یکدیگر، آیین‌نامه‌ها را در راستای ارتقای خدمات پس از فروش اصلاح و بازنگری کنیم.»

source

توسط khodrocamp.ir