فرشید فراغت، رئیس اداره آماده سازی و تحویل مشتری حضوری، اعلام کرد سرعت حمل خودرو به نمایندگی‌ها با رشد 8 درصدی همراه بوده است. گروه سایپا با اجرای برنامه‌های ویژه در حوزه حمل و تحویل، شرایط مطلوبی را ایجاد کرده و تلاش دارد تا سطح رضایت مشتریان را به حداکثر برساند.

وی افزود یکی از برنامه‌های خاص گروه سایپا، فعال نگه داشتن فرآیند تحویل حضوری خودرو در تمامی روزهای تعطیل تا پایان سال است. از این رو، خودروهای چانگان، شاهین پلاس و دیگر خودروهایی که فاکتور شده‌اند، به‌صورت حضوری به مشتریان تحویل داده خواهند شد. شرایط تحویل خودرو در گروه سایپا نسبت به گذشته از نظر سرعت حمل و تعداد خروجی بهبود چشمگیری داشته است. امیدواریم این روند در روزهای پایانی سال ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد سایپا برای سال آینده نیز برنامه‌های جامعی در زمینه افزایش تعداد خروجی و حمل خودرو تدوین کرده و با همکاری تیم تحویل، قصد دارد به مسیر رشد و تعالی شرکت سایپا ادامه دهد.

برای کسب اطلاعات بیش‌‌تر، مقاله اخبار تحویل حضوری سایپا را مطالعه نمایید.

 

source

توسط khodrocamp.ir