تعداد کمی از وسایل نقلیه در تاریخ به اندازه ون‌های سیتروئن تیپ H قدیمی قابل تشخیص هستند. این خودروهای با بدنه صاف و اضلاع راه راه، در طول تولید ۳۴ ساله خود تغییرات بسیار کمی داشتند و در فرانسه پس از جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۷ عرضه شدند. آنها زیبا نیستند، اما جذابند. اکنون، این طراحی جذاب قدیمی روی یکی دیگر از سیتروئن‌های نمادین، یعنی Ami، اجرا شده است.

به Type-Ami سلام کنید. این ظاهر جذاب، بواسطه یک کیت قابل سفارش از Caselani (یک شرکت مستقر در ایتالیا که عاشق تبدیل سیتروئن‌های جدید به مدل‌های قدیمی است) شکل گرفته است. مجموعه محصولات آنها شامل چندین ون Jumper سایز کامل است و اکنون، Ami کوچک نیز به این جمع اضافه شده است. Caselani قطعات را تهیه می‌کند، اما طرح‌ها تحت لیسانس سیتروئن هستند. این بدان معناست که این شرکت می‌تواند از لوگوی سیتروئن استفاده کند.

سیتروئن امی با کیت Caselani

تقریباً تمام پانل‌های بیرونی با پانلی با خطوط افقی تعویض شده‌اند. فقط سقف دست نخورده باقی می‌ماند، در حالی که رینگ‌های فولادی قدیمی برای زیبایی بیشتر اضافه شده‌اند. این تبدیل شامل چراغ‌های جلوی جدید برای تقلید از طراحی کلاسیک تیپ H است. از همه بهتر، پانل‌های اصلاح‌شده حتی یک گرم هم به وزن سبک Ami، یعنی 471 کیلوگرم، اضافه نمی‌کنند.

این خودروی الکتریکی کوچک شهری از یک موتور الکتریکی شش کیلووات و یک بسته باتری ۵.۴ کیلووات ساعتی برای تردد در شهر استفاده می‌کند. حداکثر سرعت 45 کیلومتر برساعت است، در حالی که برد آن فقط 74 کیلومتر تخمین زده می‌شود. این خودرو برای کارهای ساده شهری، چه به عنوان یک وسیله نقلیه رفت و آمد اولیه با دو صندلی و چه به عنوان یک ون باری ساخته شده است.

سیتروئن امی با کیت Caselani

البته، این سیتروئن‌ در ایالات متحده وجود نداشته و حتی اگر بود، Ami احتمالاً بازار قابل توجهی برای جهش به آن سوی اقیانوس نداشت. اما این باعث نمی‌شود که میل ما به داشتن یک تایپ-امی برای گشت و گذار در محله از بین برود.

به گفته اتو اکسپرس، قیمت یک Ami اصلاح شده از Caselani تقریباً به ۱۴,۴۰۰ دلار می‌رسد. این شرکت کیت بدنه را به قیمت ۵,۲۰۰ دلار می‌فروشد تا صاحبان فعلی Ami نیز بتوانند از این تفریح ​​لذت ببرند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط khodrocamp.ir