نسخه جدید نیسان ترا به مشتریان تحویل شد

نیسان ترا
نیسان ترا

چندی‌ست که پرشیا خودرو تحویل نسخه جدید نیسان ترا به مشتریان را کلید زده است.


تیگو 8


تیگو 8

فهرست مطالب

  • نسخه جدید ترا
  • امکانات و تغییرات آپشن
  • مشخصات فنی نیسان ترا

نیسان ترا را می توان از معدود اس یو وی های واقعی و به‌اصطلاح شاسی مستقل بازار قلمداد کرد که از پلت فرم نیسان و قوای فنی میتسوبیشی بهره مند بوده و مابین خیل عظیمی از پیکاپ های چینی، می تواند برای مشتریان اس یو وی پسند، یکه تازی نماید. یکی از نقدهای وارد به این خودرو در زمان معرفی و عرضه، سطح آپشن آن بود که حالا در نسخه های جدید کاملاً ارتقا پیدا کرده و تنها با کمی افزایش قیمت، به دست مشتریان و مصرف کنندگان نیز رسیده است.

نسخه جدید ترا

نیسان ترا
نیسان ترا

نسخه جدید ترا در بخش ظاهری نسبت به قبل تفاوتی نکرده و هر آن‌چه رخ داده، داخل کابین بوده است. در این بخش با ورود به کابین، نخستین موردی که جلب توجه می کند، تغییر شکل مانیتور نسبت به قبل است. حالا به‌جای آن مانیتور افقی، یک نمایشگر عمودی بزرگ با قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو داریم. این نمایشگر ها در بین ایرانیان عموماً به مانیتور تسلایی معروف هستند و بیش‌ترِ قابلیت ها و امکانات خودرو را به خود منتقل می کنند. طراحی داشبورد نیز به واسطه عمودی شدن و بزرگ تر شدن مانیتور، تغییراتی را داشته است.

امکانات و تغییرات آپشن

اس یو وی ترا برای بازار ایران به فهرست امکانات ایمنی و رفاهی متشکل از تریم چرم کابین، صندلی برقی راننده به همراه تنظیم گودی کمر، مانیتور، سیستم تهویه اتومات، شارژر وایرلس، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کنترل دینامیک خودرو، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم ترمز هوشمند، سیستم کشش موتور، سیستم پایش فشار باد تایرها، ایربگ راننده و سرنشین و… مجهز است.

حالا در نسخه جدید این خودرو مواردی همچون مانیتور عمودی بزرگ، هفت ایربگ شامل ایربگ زانویی راننده، دوربین ۳۶۰ درجه و صندلی برقی شاگرد نیز گنجانده شده که به این ترتیب ترا را به خودرویی به نسبت کامل از نظر امکانات کاربردی مبدل کرده است.

مشخصات فنی نیسان ترا

زیر کاپوت ترا، پیشرانه ۲ لیتری میتسوبیشی قلب تپنده این خودرو را تشکیل داده است. ترا بازار ایران مجهز به پیشرانه ۴K31 میتسوبیشی با فناوری MIVEC است، که ۲ لیتر توربو TGDi است و توان تولید نهایت قدرت ۲۲۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد.

قدرت پیشرانه از طریق جعبه دنده ۸ سرعته AT ساخت ZF آلمان به چرخ ها منتقل می شود. قدرت در حالت معمولی به محور عقب می رود، اما تنظیمات مربوط به 4X4 (چهار چرخ محرک) هم در این خودرو به صورت سنگین و سبک قابل تنظیم است. در جلو سیستم تعلیق دوجناغی دوبل را داریم و در عقب سیستم مولتی لینک و یا چنداتصاله (پنج مفصلی) به کار رفته است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.

source

توسط khodrocamp.ir