لایوویرا آلپینیستا مدل 2025 ؛ موتورسیکلت های برقی هارلی دیویدسون
شرکت لایووایر، که توسط هارلی-دیویدسون تأسیس شده، جزییات مربوط به سومین موتورسیکلت خود در پلتفرم S2 را منتشر کرده است. S2 آلپینیستا به خانواده S2 دل مار و S2 مولهولند اضافه میشود، در حالی که، لایووایر وان در بالاترین سطح این خط تولید باقی میماند.
لایووایر آلپینیستا را به عنوان اولین موتور اسپرت استاندارد برند توصیف میکند، زیرا به جای دو رینگ ۱۹ اینچی موجود در دل مار با الهام از پیست، از رینگ ها و تایرهای ۱۷ اینچی استفاده میکند. قیمت خردهفروشی پیشنهادی آن ۱۵,۹۹۹ دلار است که ۲۵۰ دلار کمتر از دل مار و ۵۰۰ دلار کمتر از مولهولند است.
لایووایر میگوید آلپینیستا برای شخصیسازی، کارایی و عملکرد طراحی شده است و ترکیبی از چابکی شهری یک سوپر موتو با طبیعت چندمنظوره یک موتور استاندارد است. رینگ های ۱۷ اینچی آن (با تایرهای دانلاپ روداسمارت IV) آلپینیستا را کمی چابکتر میکند و همچنین ارتفاع صندلی را نسبت به دل مار، که ۳۱.۲ اینچ است، به میزان ۱.۱ اینچ کاهش میدهد.
مشخصات کلیدی شامل زاویه ۲۴.۵ درجه و ۳.۶ اینچ از مسیر چرخ، به همراه فاصله بین چرخها ۵۶.۸ اینچ است. وزن آن ۱۹۵ کیلوگرم است، چه باک آن پر باشد و چه خالی. شتاب از ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت تنها در ۳.۰ ثانیه امکانپذیر است، به لطف قدرت آنی ۸۴ اسب بخار، با سرعت حداکثر محدود شده به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت.
آلپینیستا با یک باتری ۱۰.۵ کیلوواتساعتی مجهز است و ادعا شده، که در شهر میتواند تا ۱۹۰ کیلومتر و در بزرگراه ۱۱۵ کیلومتر را طی کند. مانند خواهر و برادرهای S2 خود، آلپینیستا از قابلیتهای شارژ استاندارد سطح ۱ و سطح ۲ استفاده میکند، اما از شارژ سریع سطح ۳ DCFC پشتیبانی نمیکند. شارژ باتری از ۲۰٪ تا ۸۰٪ با استفاده از شارژر سطح ۲ به ۷۸ دقیقه و با استفاده از جریان خانگی ۱۲۰ ولت به ۵.۹ ساعت نیاز دارد.
آلپینیستا به یک واحد سنجش محیطی (IMU) ششمحور از بوش مجهز است که سیستمهای ترمز ضد قفل حساس به خم و کنترل کشش تقویت شده در گوشهها را فراهم میکند. چهار حالت رانندگی پیشفرض و دو حالت سفارشی به سوارکاران این امکان را میدهد تا واکنشهایی را که بیشتر به نیازهای آنها مناسب است، از مبتدیان تا حرفهایها، انتخاب کنند.
ضربهها توسط اجزای تعلیق شوا کاهش مییابند، که شامل یک سیستم تعلیق تلسکوپی معکوس ۴۳ میلیمتری کاملاً قابل تنظیم و یک شوک با لینک است که برای پیشبار و کاهش بازگشت قابل تنظیم است. سفر تعلیق در هر دو طرف ۴.۷ اینچ است. ترمز جلو از یک کالیپر مونوبلاک چهارپیستونه برمبو M4.32 استفاده میکند که روی یک دیسک ۳۰۰ میلیمتری فشار میآورد.
آلپینیستا S2 اکنون در دو رنگ نقرهای یخچالی یا مشکی آسفالت در دسترس است. مشتریان میتوانند آن را در مکانهای فروش شریک لایووایر خریداری کنند یا رنگها و لوازم جانبی مورد نظر خود را به صورت آنلاین پیکربندی کرده و به طور مستقیم به نزدیکترین شریک فروش متصل شوند.
لایوویرا لایوویرا آلپینیستا لایوویرا آلپینیستا مدل 2025
source