یکی از ارزان ترین و بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در تولید محتواست. از این نظر، هوش مصنوعی (AI) جایگاه برجستهای در تمام پیشرفتهای امروزی دارد و حوزههای مختلف ازجمله بازاریابی دیجیتال را متأثر کرده است. بازاریابی محتوا مانند مثالی که در بالا ذکر شد، یکی از مؤثرترین راهها برای هدایت مشتریان به تقریبا هر کسبوکاری است. هدف از تولید ebooks، آشنایی خوانندگان و مشتریان بالقوه با حوزه تخصصی هر کسب و کاری است. اهمیت آشنایی با ابزارهای تولید محتوا چیست؟ راهنمای کامل و جامع تولید محتوا چیست را در پابلیکا حتما بخوانید که شناخت صحیحی از محتوا داشته باشید. به همین دلیل باید شناخت دقیق و درستی از مخاطب هدفمان داشته باشیم تا بتوانیم نیاز او را کامل درک کنیم. این محتواها به مرور زمان در موتورهای جستجو رتبهبندی میشوند و وقتی مخاطبان شروع به جستجوی آنلاین در مورد راههایی برای خوش فرم شدن میکنند، با وبلاگ شما روبرو شده و پستهای تخصصی شما را میخوانند و هفته به هفته برای یادگیری بیشتر از شما باز میگردند. ما در این مقاله از تم فارس جامع ترین آموزش تولید محتوا که تا حالا در وب انتشار یافته است را منتشر می کنیم.
مثـــــلا: مهندس هایی که قصد تولید ویدیو آموزش برنامه نویسی را دارند، در ویدیو می توانند صرفا کدهای خود را به نمایش بگذارند. دقیقا بر عکس، کپی رایتینگ و تولید محتوای حرفه ای یک فرمول ها و ترفندهای مشخصی دارد که با به کارگیری آنها در زمان نوشتن محتوا می توانید به نتایج دلخواه و مورد نظرتان برسید. و بهترین راه استاد شدن در به کارگیری این فرمول ها این است که هر بار در تولید محتوا یکی از آنها را به کار بگیرید و ببینید چه نتیجه ای میگیرید و کدام یک از آنها بیشتر نسبت به حوزه کاری و کسب و کار مد نظر شما جواب می دهند. محتوای مکتوب میتواند ترافیک ارگانیک زیادی را به سایت شما هدایت کند و در عین حال مصرف کنندگان را در مورد محصولات، برند و تخصص شما در این زمینه آگاه کند. تاکید و کاربرد ابزار Shortly فقط بر روی ایده های داستانی است و موارد دیگر را پشتیبانی نمی کند.
افزایش مخاطبان جدید، یکی دیگر از فواید تولید محتوای ارزشمند است. برای موفقیت در هر کدام از این قسمت ها باید برای عنوان نویسی جذاب و تاثیر گذار وقت بگذاریم. با این حال، ما به رسم تجربهی خودمان و بررسی کتابها، یک سری از کتابهای تولید محتوا را برایتان معرفی میکنیم. بسیاری از افراد دوست ندارند یا به نوعی از آن می ترسند که در هر کاری اولین باشند چون قطعا یک راه ناشناخته و مبهم را پیش رو دارند. مخاطبان وبسایتها و بلاگها، معمولا یه محتوا رو نمیخونند و فقط اون رو مرور میکنند و روزنامهوار ازش رد میشن. مقالات کوتاه این امکان را فراهم میکنند که مخاطبان به سرعت به اطلاعات مورد نظر دست یابند. این اطلاعات میآن اول. برای Content Writing جذاب و افزایش بازدید، بهتر است سراغ داستانهایی برویم که سرگرمکننده باشند و اطلاعات هم بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این بخش از آموزش تولید محتوا، به لینک زیر مراجعه کنید. شما نیز به عنوان کارشناس تولید محتوا، هر چقدر بر فرایند جستجوی حرفهای بیشتر تسلط داشته باشید، سریعتر میتوانید تولید محتوا کنید. برای تازه بودن شما نیاز به تحقیقات بازار محتوا، متخصصین تولید محتوا یا ابزاری دارید که بتونند تشخیص بدن چه موضوع یا موضوعاتی تازه قلمداد میشن.
تجربه مجازی 360 درجه میتواند مخاطب دیجیتال را در لذت حضور در رویدادها سهیم کند یا حس قدم زدن در یک مجتمع تجاری را به او بدهد. مثال : چگونه می توانیم با 7 قدم ساده در عنوان نویسی حرفه ای شویم؟ علاوه بر این با این حجم از محتوایی که روزانه در دنیای وب منتشر می شود و از طرف دیگر ما هم مجبور هستیم به خاطر باکیفیت بودن و جامع بودن محتوا و همین طور سئو بهتر سایت محتواهای طولانی بنویسیم، با این شرایط جذب مخاطب برای خواندن کل محتوا و یا حداقل همان Skim کردن اصلا کار راحتی نیست. امروزه محتوای وب دیگر منحصر به متن نیست و در حوزهٔ رسانههای دیداریشنیداری وارد شده و گسترش یافتهاست. و خیلی از موارد دیگر … برای اینکار از منابع معتبر و بهروز کمک بگیرید تا اطلاعاتی که در محتوا در اختیار مخاطب هدف قرار میدهید، در زمان حال برای او کاربرد داشته باشد. شما قطعا نمی توانید 3000 کلمه همین طوری پرتاب کنید و توقع داشته باشید مخاطب زمان زیادی را در صفحه شما بگذراند و یا باز هم به سایت شما سر بزند پس تنها راه جذب مخاطب در این شرایط استفاده از ترفندهای کپی رایتینگ است.