سازندگان محتوا در تصمیم گیری برای دریافت هزینه برای محتوای حمایت شده با چالش های منحصر به فردی روبرو هستند.
getty سازندگان محتوا در تصمیم گیری برای دریافت هزینه برای محتوای حمایت شده با چالش های منحصر به فردی روبرو هستند. در مقایسه با صنایع سنتی، هیچ دستورالعمل استانداردی وجود ندارد، و محاسبهگر نرخ اغلب نادرست است، که منجر به تفاوتهای گسترده در دستمزد و کمپرداخت مکرر میشود.
برای بسیاری از سازندگان، تعیین نرخها میتواند مانند یک شات در تاریکی باشد. برخی نرخهای خود را بر اساس پیشنهادات برند قرار میدهند، در حالی که برخی دیگر به بازخورد از سازندگان دیگر متکی هستند. درک عواملی که برندها هنگام مذاکره در مورد پرداخت در نظر می گیرند، می تواند به سازندگان کمک کند تا نرخ هایی را تعیین کنند که ارزش، تجربه و تأثیر کار آنها را منعکس کند.
سازندگان باید چه هزینه ای بپردازند؟ سازندگان می توانند با استفاده از پلتفرمی مانند FYPM راهنمایی در مورد ایجاد یک نرخ پایه خاص پیدا کنند. لیندسی لی لوگرین، موسس FYPM، توضیح میدهد: «با fypm، vip، میتوانید بررسی کنید که برندها در گذشته چقدر به سازندگان دیگر برای محتوای حمایتشده و UGC پرداخت کردهاند، تعداد دنبالکنندگانشان، حقوق استفاده و شرایط انحصار و غیره. ” این اطلاعات و همچنین اطلاعاتی درباره مکانهایی که فرصتهای این برندها را میتوان به دست آورد و اینکه آیا خالق به موقع پرداخت شده است، برای اطمینان از یک تجربه مشارکت تجاری منصفانه و دلپذیر بسیار مهم است.
علاوه بر این، گزارش معیار قیمت گذاری سازندگان FYPM 2024 به عنوان یک ابزار ارزشمند برای سازندگان عمل می کند و عناصر کلیدی مانند ارزش تولید، ارزش تایید، ارزش توزیع و هزینه فرصت را برجسته می کند. این ملاحظات فراتر از تعداد فالوورها و تعامل است و به سازندگان اجازه می دهد ارزش خود را درک کنند و موقعیت استراتژیک خود را در مذاکرات با برندها قرار دهند.
هیچ دو معامله ای هرگز یکسان نیستند، اما برخی سازگاری ها وجود دارد.
گزارش معیار قیمت گذاری سازندگان FYPM 2024 1. تعداد فالوورها یکی از قابل تشخیص ترین معیارها در بازاریابی تأثیرگذار باقی می ماند، اما نباید تنها عامل تعیین کننده ارزش یک سازنده باشد. یک خالق با 10000 فالوور ممکن است به اندازه شخصی با 100000 دنبال کننده فروش داشته باشد اگر تعامل قوی، مخاطب هدفمند و ارتباط عمیق با فالوورهای خود داشته باشد. همانطور که کوین کانتور، تحلیلگر بازاریابی اینفلوئنسر در پپسی توضیح میدهد، «تعداد فالوور مهم است، اما این را میتوان از طریق یک پست ویروسی به دست آورد و چیزی بیش از اندازهگیری در یک نقطه زمانی واحد نیست. میانگین بازدیدها، نرخ تعامل و سایر معیارها میتوانند داستان بهتری را بیان کنند.»
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حسابهای پسانداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حسابهای پسانداز سود 5 درصدی 2024ByCassidy HortonContributor2. نرخ تعامل در چشمانداز تأثیرگذار امروزی، برندها به نرخ تعامل بیش از تعداد دنبالکنندگان اهمیت میدهند، زیرا نشان میدهد که مخاطب چقدر با محتوای سازنده تعامل فعال دارد. پریسیلا هرناندز، تهیه کننده وابسته در Collectively Inc، خاطرنشان می کند: «ما در حال مشاهده تأثیرگذاران «جلوگیری» با حضور اجتماعی گسترده در محدوده ده هزار نفر هستیم که یک جامعه وفادار، فعال و پرهیاهو پشت سر خود دارند. از همیشه.»
3. کیفیت محتواکیفیت محتوای سازنده، از تصاویر بصری گرفته تا داستان سرایی، میتواند تا حد زیادی بر روی کارت امتیاز آنها تأثیر بگذارد. اگر زیبایی شناسی سازنده با برند مطابقت داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که در مورد نرخ بالاتر مذاکره کنند. همانطور که Mikayla McMahon، مدیر رسانههای اجتماعی در Wild Dunes Resort به اشتراک میگذارد، «ما سازندگانی را در اولویت قرار میدهیم که به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا، از نظر بصری جذاب، و به خوبی ویرایش شده تولید میکنند که با زیباییشناسی برند ما همسو باشد. این نه تنها کیفیت عکسها یا فیلمها را شامل میشود، بلکه شامل داستانگویی و زیرنویسها نیز میشود.»
4. سابقه کار قبلی ROIA از مشارکت های موفق برند و نرخ تبدیل بالا، توانایی سازنده را برای مذاکره با نرخ های بالاتر نیز تقویت می کند. برندها از سازندگانی که میتوانند مطالعات موردی یا دادههای عملکردی از همکاریهای گذشته را ارائه دهند، قدردانی میکنند. تانیا کولش، مدیر ارشد اجرایی باشگاه زیبایی کثیف داگ، تاکید میکند: «اگر این یک رابطه مداوم است، معیارهای عملکرد گذشته و قابلیت اطمینان سازنده و سهولت همکاری در این نرخ نقش دارند.»
5. تعداد بازدیدها/نمایشها برندها به میانگین بازدیدها و برداشتها نگاه میکنند و گاهی اوقات آنها را بیشتر از تعداد فالوورها ارزیابی میکنند. همانطور که اشلی ویلسون، مالک رسانه اشلی ویلسون، می گوید: «تعداد فالوورها به اندازه میانگین بازدیدها مهم نیست. برای مثال، اگر خالق A 1 میلیون دنبال کننده داشته باشد اما فقط 10000 یا کمتر بازدید داشته باشد، و خالق B 150000 دنبال کننده داشته باشد اما به طور مداوم 30000 بازدید داشته باشد، خالق B “با ارزش تر” است.
6. حرفه ای بودن برندها برای حرفه ای بودن ارزش زیادی قائل هستند زیرا اغلب کمپین های متعددی را با ده ها یا حتی صدها سازنده به طور همزمان مدیریت می کنند. قابل اعتماد بودن، ارتباطی و سازگار بودن می تواند شهرت خالق را افزایش دهد و منجر به تکرار شراکت شود. جیانا سیانی از The Knot Worldwide خاطرنشان می کند: «پاسخگویی، تمایل به انطباق، و تحویل به موقع ضروری است. کار با سازندگانی که به حرفهای بودن معروف هستند آسانتر است و ممکن است امتیاز بالایی داشته باشند.»
بسیاری از برندها همچنین با جدولهای زمانی سریع برای مشارکت کار میکنند، بنابراین پاسخهای سریع به پیشنهادات ایمیلی از برندها ممکن است به شما امکان دهد نرخ خود را افزایش دهید. کلوئه پرکینز، بنیانگذار The Creative Cupid، اضافه می کند: «با محتوای چرخشی سریع، بودجه را می توان در اولویت اول قرار داد. بنابراین، اگر سریعترین پاسخ را بدهید، به احتمال زیاد نرخ خود را دریافت خواهید کرد.»
7. هدف گذاری مخاطب و جمعیت شناختی اطلاعات جمعیت شناختی مخاطب – مانند موقعیت مکانی، سن و علایق – باعث می شود یک سازنده برای برندهایی که گروه های خاصی را هدف قرار می دهند ارزشمندتر کند. لوک رابن، مدیر رشد در LABFRESH، اشاره میکند که برندها «نمایش و تعامل واجد شرایط مخاطب» را در نظر میگیرند، و تأکید میکند که برای یک محصول هلندی برای زنان، به عنوان مثال، آنها به بررسی چند درصد از دنبالکنندگان سازنده در آن مکان میپردازند. زن
8. کیفیت ارتباط با مخاطبان سازندگانی که واقعاً با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند برای برندها بسیار ارزشمند هستند، زیرا اعتماد اغلب منجر به تبدیل شدن به افراد می شود. شاینا مکلین، مدیر برند و استراتژی اجتماعی در پلیبوی، توضیح میدهد: «من به نحوه تعامل سازنده با مخاطبان خود نگاه میکنم. آیا آنها به نظرات پاسخ می دهند؟ آیا محتوایی تولید می کنند که برای برند شخصی آنها معتبر باشد؟ آیا آنها سعی میکنند جامعهای بسازند در حالی که صرفاً چیزی را تحت تأثیر قرار میدهند؟»
9. اقتدار در جایگاه شما ایجاد اقتدار در یک طاقچه، ارزش خالق را افزایش می دهد. آدام مکنیل، معاون خدمات مشتری در ADOPTER Media، اشاره میکند که «درگیری و اقتدار بسیار بیشتر از تعداد فالوورها اهمیت دارد». هنگامی که یک خالق در یک زمینه خاص مورد احترام قرار می گیرد، تایید آنها وزن بیشتری را برای مخاطبان هدف یک برند دارد.
اینفلوئنسرها بین 30 تا 50 درصد بالاتر از نرخ پایه خود برای حقوق استفاده از برند هزینه میکنند.
گزارش معیار قیمتگذاری سازنده FYPM 2024 10. حقوق استفاده از محتوا وقتی یک نام تجاری میخواهد محتوای سازنده را برای تبلیغات، وبسایتها یا رسانههای دیگر تغییر کاربری دهد، هزینهای را توجیه میکند که به نرخ پایه سازنده اضافه میشود، که بستگی به میزان استفاده درخواستی از برند دارد. . Tosin Olaniyi، رهبر کمپین و مشارکت اینفلوئنسر در The Influencer Godmother توصیه می کند: «برای استفاده اجتماعی، ما حدود 20 درصد از نرخ پایه را در ماه اضافه می کنیم. استفاده از وب سایت، تبلیغات یا خبرنامه حدود 30 تا 35 درصد نرخ پایه خواهد بود.
11. انحصار شراکت برندها اغلب برای انحصار در دسته محصول خود هزینه اضافی می پردازند و تضمین می کنند که یک خالق رقبا را تبلیغ نمی کند. کارل توینی، مدیر ارشد ارتباط با مشتری در EMC Talent، میگوید: «ما همیشه سعی میکنیم به دورههای انحصاری و هر گونه امکانات اضافی اضافهشده یارانه بدهیم. این به ایجاد انگیزه در سازندگان کمک می کند تا بهترین محتوا را تولید کنند، زیرا در صورت عملکرد خوب محتوای آنها، نرخ آنها افزایش می یابد.
12. جدول زمانی درخواست شده زمانی که یک نام تجاری درخواست می کند محتوا در کمتر از دوره دو هفته ای استاندارد صنعت پست شود، غیرمعمول نیست که یک سازنده «هزینه عجله» دریافت کند. در این مورد، سازنده اغلب درخواست میکند که «هزینه عجله» به قرارداد اضافه شود تا اطمینان حاصل شود که بابت «عجله» برای ایجاد محتوا با یک مهلت محدود، جبران میشود.
محتوای UGC در مقابل پستهای حمایتشده توسط کاربر (UGC) با پستهای حمایتشده متفاوت است، زیرا به مخاطبان سازنده دسترسی پیدا نمیکند، که معمولاً منجر به نرخهای پایینتر میشود. لیزا هروی، رئیس بخش مشارکتهای سازنده در Riverside.fm، توضیح میدهد: «پستهای حمایتشده شامل دسترسی به مخاطبان سازنده است، بنابراین معمولاً به دلیل دسترسی و تعامل، نرخ بالاتری دارند. برای UGC، نرخها معمولاً پایینتر است، زیرا بیشتر بر اساس تلاش تولید، کیفیت و حقوق استفاده مورد نظر است تا دسترسی مخاطبان.
سازندگان محتوای خط پایین با در نظر گرفتن عواملی مانند تعامل با مخاطب، کیفیت محتوا و روابط حرفهای با برندها، با چشمانداز پیچیدهای مواجه میشوند. با درک این متغیرها، سازندگان میتوانند نرخهای منصفانهای را تعیین کنند که نشاندهنده ارزشی است که برای هر همکاری به ارمغان میآورد، و به ایجاد یک اقتصاد خلاق عادلانهتر و شفافتر کمک میکند.
من را در لینکدین دنبال کنید. Kristen BousquetFollowingKristen Bousquet یک مربی کسب درآمد خالق و بنیانگذار Your Soulcialmate است. او بر تقاطع ایجاد محتوا، استراتژیهای کسب درآمد و اقتصاد سازنده در حال تکامل تمرکز دارد. او که در شارلوت، NC مستقر است، موضوعاتی مانند اختلاف درآمد بین سازندگان محتوا، مشارکت با برند، و شیوههای تجاری پایدار برای تأثیرگذاران را پوشش میدهد. کریستن به دلیل بینشهایش در مورد شفافیت پرداخت سازندگان، همانطور که در «محتوای سازندگان با کمتر از 10000 دنبالکننده چقدر هستند» شناخته شده است. دریافت حقوق؟». او اولین کسب و کار خود را به قیمت 100000 دلار در سن 25 سالگی فروخت و از آن زمان تا کنون بیش از 500000 دلار از طریق کار خود به عنوان یک میکرواینفلوئنسر درآمد داشته است. کریستن همچنین میزبان پادکست Soulcial Scoop با بیش از 60 هزار بار دانلود است و “Soulcial Suite” را رهبری می کند، یک جامعه سازندگان، که به سازندگان کمک می کند تا تبدیل شوند. نفوذ آنها در کسب و کارهای سودآور و خودپایدار. “>