تحویل اولین کراس اوور تویوتا در دور جدید واردات

تحویل کرولا کراس
تحویل کرولا کراس

شرکت آریاک کار شماره گذاری اولین کراس اوور تویوتا را انجام داد تا بتواند آن را در موعد مقرر به مشتریان تحویل دهد.


آریزو 8


آریزو 8

در دور جدید واردات خودرو به بازار ایران شاهد حضور دو سدان پرفروش از برند تویوتا بودیم که موفق شدند سهم زیادی از وارداتی ها را به خود اختصاص دهند. لوین و کرولاهای وارداتی در دو نسخه توربو و هیبرید جزو پرفروش ترین ها بودند و همچنان نیز توسط شرکت های مختلف در حال وارد شدن به کشور هستند.


مدیسه


مدیسه

از طرفی دیگر اما اکثر مردم ایران، برند تویوتا را با کراس اوورها و SUVهایش می شناسند و به همین دلیل منتظر عرضه و فروش این کلاس بدنه در سامانه بودند. در نهایت شرکت آریاک کار با توجه به نیاز موجود در بازار موفق شد تا به عنوان اولین واردکننده، تویوتا کرولا کراس را به عنوان یک کراس اوور جمع و جور و شهری در سامانه عرضه کند و به فروش برساند.

حال اما موعد تحویل این خودرو فرا رسیده و به دنبال این قضیه شرکت موفق شده تا فرآیند شماره گذاری را به سرانجام برساند و کرولا کراس های وارداتی را برای تحویل به مشتریان حاضر کند.

سری اول تحویلی های این شرکت که البته محدود نیز هستند با مدل ۲۰۲۳ و قیمت ۲ میلیارد و ۳۴۵ میلیون به مشتریان تحویل شدند و مدل های ۲۰۲۴ نیز در انتظار قیمت گذاری هستند تا در روزهای آتی تحویل آن ها نیز آغاز شود.

به این ترتیب می توان گفت که پس از سال ها بالاخره شاهد عرضه و فروش کراس اوورهای تویوتا در بازار ایران هستیم تا مردم عادی (غیرجانباز) نیز بتوانند امکان خرید این کلاس بدنه از تویوتا را داشته باشند.

نکته مهمی که خرید محصولات وارداتی آریاک کار را ارزشمندتر می کند ارائه خدمات پس از فروش گسترده به خودروهای این شرکت توسط ماهان صنعت پارس (نماینده مرکزی ایرتویا) است.

طی قرارداد منعقد شده میان آریاک کار و شرکت ماهان صنعت پارس (نمایندگی مرکزی ایرتویا)، بیش از ۴۰ عاملیت فعال تویوتا در سراسر کشور، موظف اند تامین قطعات و خدمات پس از فروش محصولات وارداتی آریاک کار را با تکیه بر تجربیات خود به مشتریان این شرکت ارائه دهند.

مشخصات کرولا کراس وارداتی

کرولا کراس هیبرید مجهز به یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی است. پیشرانه بنزینی این خودرو قادر است حداکثر توان ۱۵۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۸۸ نیوتن متر را تولید کند. موتور برقی کرولا کراس نیز ۱۱۳ اسب بخار و ۲۰۶ نیوتن متر گشتاور را برای خودرو فراهم می کند. در مجموع این دو موتور می توانند ۱۹۶ اسب بخار توان را به گیربکس CVT مخصوص خودروهای هیبریدی با فناوری بازیابی انرژی تحویل دهند.

از مهم ترین امکانات و آپشن های این کراس اوور می توان به ۷ ایربگ، ترمز پارک برقی، سیستم پایش فشار تایرها. کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، ترمز کمکی. آنتی ترپ شیشه ها و سانروف، صندلی ایزوفیکس، سیستم هشدار و جلوگیری تصادف از جلو با تشخیص عابر پیاده. کروز کنترل تطبیقی، رادار بین خطوط فعال، رادار تابلو خوان، نور بالا اتوماتیک، سیستم ورود

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.

source

توسط khodrocamp.ir