ویژه مهر 1403

 قیمت نهایی ام جی 5 و ام جی GT توسط فردا موتورز اعلام شد.

شرکت فردا موتورز، نماینده رسمی محصولات MG در ایران با فرا رسیدن زمان تکمیل وجه و تحویل خودرو، قیمت نهایی دو مدل وارداتی ام جی 5 و ام جی GT را با احتساب کلیه هزینه‌های جانبی ویژه مهرماه ۱۴۰۳ اعلام کرد. بر این اساس، قیمت نهایی ام جی 5 معادل یک میلیارد و 630 میلیون تومان و ام جی GT معادل یک میلیارد و 980 میلیون تومان اعلام شده است.

 

مشخصات ام جی GT

ام جی GT مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با توان ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر است که از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته اتوماتیک DCT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت خودرو ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن ۸.۵ ثانیه است. امکانات داخلی شامل نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، سانروف برقی و تودوزی چرمی است. از تجهیزات ایمنی می‌توان به ترمزهای ABS، کنترل پایداری ESP، کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای، دوربین ۳۶۰ درجه و کروز کنترل اشاره کرد.

 

مشخصات ام جی 5

ام جی ۵ یک سدان خانوادگی با ترکیبی از امکانات فنی و رفاهی است که تجربه رانندگی نرم، اقتصادی و هوشمند را به ارمغان می‌آورد. این خودرو مجهز به موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی با قدرت ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتون متر است که در کنار گیربکس اتوماتیک CVT و دو حالت اسپرت و تیپ ترونیک، عملکردی متناسب با نیازهای روزمره و هیجان رانندگی اسپرت را فراهم می‌کند. سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (VTi-TECH) به کاهش مصرف سوخت و بهبود کشش موتور از دورهای پایین کمک می‌کند. این خودرو با مصرف سوخت حدود ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، تجربه رانندگی راحت و بدون وقفه در تغییر دنده را ارائه می‌دهد و با سیستم‌های هوشمند کنترل موتور و گیربکس، عملکرد بهینه و دوام بالا را تضمین می‌کند.

source

توسط khodrocamp.ir