فیدلیتی جدید در راه بازار ایران

فیدلیتی الیت
فیدلیتی الیت

به تازگی اخباری به دستمان رسیده است که نشان می دهد نسخه جدیدی از فیدلیتی در راه بازار ایران است.


آریزو 8


آریزو 8

فیدلیتی را می بایست از جمله محصولاتی دانست که با ورود به بازار ایران با توجه به طراحی ظاهری مناسب، امکانات خوب و همچنین پشتیبانی گروه بهمن به خوبی توانست سهم بالایی از بازار کراس اوور های چینی را نصیب خود گرداند. با موفقیت نسخه پرایم، گروه بهمن به دنبال مونتاژ نمونه پرستیژ نیز رفت و این نسخه را هم به عنوان نمونه بزرگتر به بازار عرضه نمود. حال اما به تازگی اخباری به دستمان رسیده است که نشان می دهد گروه بهمن به سراغ نسخه فیس لیفت پرایم با پسوند جدید رفته است. نسخه ای که در نمای جلو و عقب و همچنین برخی جزئیات کابین تغییراتی را تجربه کرده است.

نسخه جدید فیدلیتی

در نسخه جدید فیدلیتی شاهد تغییرات به نسبت گسترده ای در نمای جلو هستیم. چراغ ها تغییر کرده اند و جلوپنجره نیز حالت چند ضلعی به خود گرفته و لبه کرومی دارد. به تناسب سپر و جلوپنجره، سپر و طرح طرفین آن هم کاملا تغییر کرده اند. در قسمت جانبی رینگ ها و در برخی نسخه ها آینه ها نیز تغییر کرده اند.

حتما ببینید : ویدیو تست و بررسی فیدلیتی

بالاخره به نمای پشت خودرو می رسیم. در این بخش در صندوق و چراغ ها بدون تغییر باقی مانده اند اما سپر، دیفیوزر روی آن و خروجی های اگزوز کاملا تغییر کرده اند. در این نسخه شاهد نصب چهار خروجی اگزوز دایره ای هستیم. به طور کلی در خصوص ظاهر فیدلیتی جدید می توان گفت که این نسخه نسبت به نمونه پرایم صرفا اندکی به روز تر شده است اما الزاما هماهنگ تر از آن نیست. این نسخه از آنجایی که دقیقا برمبنای فیدلیتی پرایم بنا شده و در اصل نسخه فیس لیفت آن به حساب می آید، ابعاد و اندازه ای برابر با نسخه پرایم دارد و صرفا پسوند آن تغییر خواهد کرد.

بخش داخلی و امکانات؛ تغییرات اندک

فیدلیتی الیت
فیدلیتی الیت

طبق تصاویر نسخه چین، فیدلیتی فیس لیفت در بخش داشبورد تغییری را نخواهد داشت و دقیقا با نمونه فیدلیتی پرایم گیربکس جدید یکسان خواهد بود اما رودری های آن و محل تعبیه کلید های شیشه بالابر در این نسخه احتمالا تغییر کنند. همچنین رنگ مارون نیز به تریم داخلی این خودرو اضافه شده است که باید دید آیا بهمن این رنگ را هم در فضای داخلی اعمال می کند یا خیر.

فیدلیتی جدید بهمن در بخش امکانات خودروی نسبتا دست پری است.گیربکس شیفت بای وایر، سیستم استارت و ورود بدون بدون کلید، کروز کنترل، سقف پانوراما، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر وایرلس تلفن همراه، سنسور نور، سنسور باران، مالتی‌مدیا با مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی لمسی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی و گرم‌کن، دی‌لایت، تنظیم حالت رانندگی اکونومی یا اسپرت، درب صندوق برقی، رادار حرکت بین خطوط، سیستم هشدار نقطه کور و سنسور پا برای درب صندوق از جمله امکانات این خودروست.

مشخصات فنی

نسخه ارتقایافته فیدلیتی پرایم همچنان به همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را دارد. در این نسخه نیز سیستم انتقال قدرت این کراس اوور همچنان از نوع ۶ سرعته دو کلاچه تَر (DCT wet) است که به مراتب در نمونه های چینی کیفیت بهتری را ارائه می دهد. اگر خاطرتان باشد گیربکس نسخه های اولیه فیدلیلتی پرایم از نوع خشک بود که در سال ۱۴۰۱ و در نمایشگاه اصفهان نمونه تر آن رونمایی و پس از آن روی فیدلیتی پرایم نصب شد. در این نسخه سیستم تهویه و سیستم کنترل پایداری نیز بهبود محسوسی داشتند که در نمونه جدید هم تکرار خواهند شد.

سوالات متداول

فیدلیتی جدید چه مشخصاتی دارد؟

نسخه ارتقایافته فیدلیتی پرایم همچنان به همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را دارد. در این نسخه نیز سیستم انتقال قدرت این کراس اوور همچنان از نوع ۶ سرعته دو کلاچه تَر (DCT wet) است.

فیدلیتی جدید چه تغییراتی کرده است؟

این خودرو در بخش ظاهری خصوصا نمای جلو و عقب فیس لیفت شده است. نمای جلوی این نسخه بیشترین میزان تغییرات را داشته است.

source

توسط khodrocamp.ir