به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک ایران‌خودرو، در این‌باره گفت: این شرکت به عنوان ارایه دهنده خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات در خدمتی نوین، یکی از کسب و کارهای دیجیتال خود را با نام تجارت‌سرا به عنوان اولین بازارگاه عمده‌فروشی قطعات یدکی خودرو از ابتدای سال 1402راه‌اندازی کرده است و پس از طی چند مرحله مختلف، هم‌اکنون با آمادگی کامل در اختیار تامین‌کنندگان و خریداران قطعات یدکی خودرو در سراسر کشور قرار دارد.

محمد آقامحمد در این خصوص افزود: تامین‌کنندگان قطعات یدکی خودرو می‌توانند محصولات عمده خود را از طریق «بازارگاه تجارت‌سرا»، به خریداران معرفی کنند.

وی یادآور شد: «بازارگاه بارآگین» از دیگر کسب و کارهای نوین در عرصه تجارت الکترونیک است که با اخذ مجوز حمل درون شهری کالا و راه‌اندازی شبکه ناوگان اختصاصی حمل‌ونقل سبک، قطعات خریداری شده مشتریان تجارت‌سرا را به صورت رایگان به محل مورد نظر آنان ارسال می‌کند.

 

مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک ایران‌خودرو ادامه داد: از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید از تجارت‌سرا، دسترسی به قطعات اصلی و امکان خرید اعتباری است. متقاضیان در این بخش می‌توانند با ارایه ضمانت‌نامه بانکی، استفاده از تسهیلات بانکی و بهره‌گیری از ایساکوکارت به صورت اعتباری خرید کنند.

خریداران قطعات و لوازم یدکی می‌توانند با مراجعه به سایت https://tejaratsara.com از میان تامین‌کنندگان مطرح و معتبر حاضر در بازار قطعات مورد نیاز خود را تامین کنند.

شرکت تجارت الکترونیک ایران‌خودرو در سال 1384 در راستای ارتقای خدمات ‌پس‌ از فروش، افزایش رضایت مشتریان و تامین و توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در گروه صنعتی ایران‌خودرو تاسیس شد و اکنون یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) است.

source

توسط khodrocamp.ir