معرفی رولزرویس گوست سری II مدل 2025

رولزرویس گوست جدید با تغییراتی در طراحی، تکنولوژی‌های بیشتر و ویژگی‌های سفارشی‌سازی جدیدی راهی بازار خواهد شد.

فیس‌لیفت رولزرویس گوست که با نام سری II معرفی شده است، در نگاه اول متفاوت از نسخهٔ قبلی که اولین بار در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد به نظر نمی‌رسد ولی با کمی دقت، مشخص می‌شود که طراحان رولزرویس تغییراتی را در طراحی قسمت جلو و چراغ‌ها انجام داده‌اند تا به ظاهر گوست کمی تازگی ببخشند. در این قسمت، طرحان گوشه‌های تیز دماغه را نرم‌تر و جلوپنجره را کمی بزرگ‌تر کرده‌اند. چراغ‌های جلو نیز حالا فرم متفاوتی پیدا کرده‌اند درحالی‌که برای چراغ‌های عقب هم گرافیک جدیدی با دو خط عمودی در نظر گرفته شده که از اسپکتر الهام گرفته است.

رینگ‌های ۲۲ اینچی جدید هم تکمیل‌کنندهٔ به‌روزرسانی‌های بیرونی این سدان مجلل بریتانیایی هستند. در همین حال، علاوه بر بیش از ۴۴ هزار رنگ مختلفی که از طریق سرویس سفارشی رولزرویس برای گوست قابل انتخاب خواهد بود، حالا رنگ جدیدی بنام آبی موستیک هم به این لیست اضافه شده است.

در داخل، طراحی کابین با نسخهٔ قبلی یکسان به نظر می‌رسد و همچنان شاهد همان پانل شیشه‌ای هستیم که در کل عرض داشبورد کشیده شده و صفحه آمپر دیجیتالی و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی را در خود جای داده است. بااین‌حال، حالا امکان سفارشی‌سازی صفحه آمپر با رنگ‌های مدنظر خریدار وجود خواهد داشت. این رنگ دقیقاً مطابق با سفارش خریدار ساخته خواهد شد تا هیچ خریدار دیگری مشابه آن را نداشته باشد.

برای گوست سری II اپلیکیشن اختصاصی رولزرویس با نام Whispers در نظر گرفته شده است که امکان کنترل خودرو را از راه دور از طریق گوشی هوشمند فراهم می‌کند. به لطف این اپلیکیشن، مالک می‌تواند اقداماتی مثل قفل یا باز کردن درها را انجام دهد و با استفاده از اطلاعات ناوبری، موقعیت مکانی خودرو را ردیابی کند تا مطمئن شود که راننده بدون حضور او در حال رانندگی با گوست نیست. سرنشینان عقب نیز حالا می‌توانند دو دستگاه را به هرکدام از نمایشگرهای عقبی متصل کنند.

کسانی که خواهان سطح جدیدی از تجمل هستند، می‌توانند تودوزی جدیدی بنام Duality Twill را سفارش دهند که پارچهٔ ویژه‌ای ساخته‌شده از بامبو است. به گفتهٔ رولزرویس، توسعهٔ این پارچه یک سال زمان برده است و اگر خریداری آن را سفارش دهد، ۲۰ ساعت به فرایند ساخت خودرو اضافه خواهد شد زیرا این تودوزی با ۱۸ کیلومتر نخ و ۲.۲ میلیون کوک شکل می‌گیرد.

زیر کاپوت اما چیزی تغییر نکرده و همچنان همان پیشرانهٔ ۶.۷۵ لیتری V12 توئین توربو را می‌بینیم که ۵۷۰ اسب بخار قدرت دارد و نیروی خود را از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند اما می‌توانند نسخهٔ بلک بج را انتخاب کنند که با همان پیشرانه، ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد. در این نسخه، گیربکس نیز تعویض دنده‌ها را کمی سریع‌تر انجام می‌دهد. گوست بلک بج در بیرون از فیبر کربن فراوان و نشان‌های کرومی تیره بهره می‌برد و به رینگ‌های ۲۲ اینچی هفت پرهٔ جدیدی مجهز شده است.

پدال

source

توسط khodrocamp.ir