معرفی دو مدل جدید دوکاتی اسکرامبلر مدل 2025

دوکاتی اسکرامبلر مدل 2025
دوکاتی اسکرامبلر مدل ۲۰۲۵

کمپانی دوکاتی دو مدل جدید از خانواده دوکاتی اسکرامبلر را معرفی کرده است. آیکون دارک، مدرن‌ترین و اساسی‌ترین مدل در این مجموعه، برای علاقه‌مندان به جوهره خالص دوکاتی اسکرامبلر طراحی شده است و برای کسانی که به دنبال موتورسیکلت با خطوط زیبا و شخصیت قوی هستند، مناسب است.


آریزو 8


آریزو 8

نسخه فول تراتل نیز فقط در بخش رنگ به‌روز شده است، با طراحی که جذابیت پس‌زمینه‌اش را برجسته کرده و به رنگ‌های دهه ۱۹۷۰ اشاره دارد.

آیکون دارک جدید، با ظاهر قوی و مدرنش، برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند از خالص‌ترین و اساسی‌ترین اسکرامبلر لذت ببرند.

فول تراتل با ترکیب رنگ سیاه و برنز جذابش به‌روزرسانی شده است که شخصیت دینامیک و باوقار آن را برجسته می‌کند.

دوکاتی اسکرامبلر مدل 2025
دوکاتی اسکرامبلر مدل ۲۰۲۵

طراحی اساسی و خالص، کاملاً بر پایه رنگ مشکی که در سراسر موتورسیکلت گسترش یافته، ساده و مؤثر است و جذابیت همیشگی رنگ‌های تیره موتورسیکلت‌های بورگو پانیگاله را به نمایش می‌گذارد. این موتورسیکلت شما را تشویق می‌کند که شخصیت خود را بیش‌‌تر به نمایش بگذارید و آماده است سلیقه و نیازهای هر علاقه‌مندی را با استفاده از رنگ‌بندی برای بازی با گزینه‌های سفارشی‌سازی که همیشه یکی از ارکان اصلی دنیای دوکاتی اسکرامبلر بوده، تفسیر کند.

پوشش باک، عنصر مشخصه اسکرامبلر نسل دوم، بازی رنگی بین مواد مختلف ایجاد می‌کند که در دیگر جزییات مانند گلگیر جلو نیز دیده می‌شود و به ظاهر کاملاً مشکی موتورسیکلت اضافه می شود. لوگوی اسکرامبلر بر روی باک تیره بسیار در نگاه اول دیده می شود و با رنگ مشکی مات موتورسیکلت هماهنگی دارد.

دوکاتی اسکرامبلر فول تراتل

دوکاتی اسکرامبلر مدل 2025
دوکاتی اسکرامبلر مدل ۲۰۲۵

اسکرامبلر فول تراتل اسپرت ترین مدل از مجموعه دوکاتی اسکرامبلر است و از مسابقات فلت ترک ایالات متحده آمریکا بر روی پیست‌های خاکی الهام گرفته شده است. در دو سمت این موتورسیکلت شماره ۶۲ درج شده است، زیرا ۱۹۶۲ سال debut اولین دوکاتی اسکرامبلر بوده است، که به سبک فلت ترک طراحی شده و به همراه صفحه محافظ کارتر یک ظاهر تهاجمی‌تر را برای کسانی که به این سبک طراحی علاقه خاصی دارند، طراحی شده است.

شخصیت اسپرت فول تراتل ۲۰۲۵ با روکش صندلی و رنگ‌های مشکی و برنز، که همچنین بر روی رینگ‌های آلومینیومی الهام‌گرفته از موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای دهه ۷۰ دیده می‌شود، بسیار زیبا و چشم نواز است. همچنین، پوشش مشکی بر روی سپرهای حرارتی اگزوز و پنل‌های کناری جلو نیز جلوه‌ای جذاب به آن می‌دهد.

دسته باریک با پروفایل متغیر، گلگیر جلو کوتاه و دمی بدون گلگیر عقب، هویت دوکاتی فول تراتل را تقویت می‌کنند. این موتورسیکلت با اگزوز ترمینونی homologated، چراغ‌های LED راهنما از برند دوکاتی و سیستم تعویض دنده سریع دوکاتی به صورت استاندارد تجهیز شده است.

دوکاتی اسکرامبلر نسل بعدی

دوکاتی اسکرامبلر نسل دوم، متولد ۲۰۲۳، موتورسیکلتی است که قادر است ظاهری مدرن و نوآورانه را با سبک کلاسیک با مشخصات فنی پیشرو در این دسته ترکیب کند. این موتورسیکلت، انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال موتورسیکلت با سبک منحصر به فرد و خاص در خیابان ها هستند؛ سبکی دینامیک و لذت‌بخش که برای استفاده روزمره، پرقدرت و ایمن است.

ویژگی‌های دوکاتی اسکرامبلر کلاسیک مانند چراغ جلو، باک و شکل کیلومترشمار ، همچنان ویژگی‌های مهمی هستند که با ظرافت بیشتری طراحی شده و محتوای فنی به‌روزتری دارند، مانند فلاپ های قابل تعویض و کیلومترشمار ۴.۳ اینچی TFT. موتور دو سیلندر Desmodue، بهبود یافته با پوشش‌های جدید کلاچ و دینام، محافظت‌کننده‌های تسمه و اگزوز که موتور را به‌طور کامل آزاد می‌کند، سبک‌تر شده و با Ride-by-wire، Quickshifter، حالت‌های رانندگی و ABS مجهز شده است تا همزمان لذت رانندگی و ایمنی را افزایش دهد.

مشخصات فنی دوکاتی اسکرامبلر نسل دوم

نوع موتور L-Twin، با سیستم دزمودرومیک و ۴ سوپاپ، هوا خنک
حجم سیلندر ۸۰۳ سی‌سی
نسبت فشرده‌سازی ۰.۴۵۹
قدرت ۷۳ اسب بخار (۵۳.۶ کیلووات) در ۸,۲۵۰ دور در دقیقه
گشتاور ۶۵.۲ نیوتن‌متر در ۷,۰۰۰ دور در دقیقه
سیستم سوخت تزریق الکترونیکی سوخت با دریچه گاز ۵۰ میلی‌متری مجهز به سیستم Ride-by-Wire
جعبه‌دنده ۶ سرعته
ترمز جلو دیسک ۳۳۰ میلی‌متری، کالیپر ۴ پیستونه رادیکالی با ABS
ترمز عقب دیسک ۲۴۵ میلی‌متری، کالیپر شناور یک پیستونه با ABS
وزن ۱۷۶ کیلوگرم (خشک و با مخزن خالی)
حجم مخزن سوخت ۱۴.۵ لیتر

همچنین اسکرامبلر آیکون دارک و فول تراتل جدید به ترتیب از اکتبر و دسامبر ۲۰۲۴ در دسترس نمایندگی‌ها قرار خواهند گرفت.

source

توسط khodrocamp.ir