رولزرویس گوست سری 2 مدل ۲۰۲۵ معرفی شد؛ تلفیقی از شکوه و تجمل

رولزرویس گوست سری 2
رولزرویس گوست سری ۲

شاید تغییرات در مدل جدید ۲۰۲۵ رولزرویس گوست سری ۲ را متوجه نشویم، مگر این‌که به دقت نگاه کنیم؛ خودرویی که تلفیقی از شکوه و تجمل است.


آریزو 8


آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، ظاهر شگفت‌انگیز رولزرویس گوست از زمان معرفی در سال ۲۰۲۰ تغییری نکرده است، اما طراحان رولزرویس با اعمال به‌روزرسانی‌هایی در نورپردازی و جلوپنجره، تغییرات جزئی برای بهبود این خودرو لوکس به ارمغان آورده‌اند. داخل کابین همچنان جایگاه تجمل است، اما حالا نرم‌افزارها به‌روزرسانی شده‌اند و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیش‌تری در اختیار خریداران قرار گرفته است.

طراحی ظاهری

در بخش جلو، طراحی جدیدی ارائه شده که گوشه‌های مربعی را ساده‌تر کرده و فضای بیش‌تری برای جلوپنجره بزرگ‌تر فراهم کرده است. چراغ‌های جلو کمی باریک‌تر شده‌اند و عناصر LED جدیدی در آن‌ها دیده می‌شود. در عقب نیز چراغ‌های جدیدی که الهام‌گرفته از مدل اسپکتر هستند، با دو نوار عمودی مجزا جلوه خاصی به خودرو بخشیده‌اند. همچنین چرخ‌های ۲۲ اینچی با طراحی جدید در دسترس است. با وجود بیش از ۴۴,۰۰۰ رنگ مختلف که از طریق سرویس Bespoke قابل انتخاب است، بهانه‌ای برای عدم انتخاب رنگ دلخواه نخواهید داشت و این در حالی است که یک رنگ جدید به نام آبی ماستیک نیز به این مجموعه رنگ‌ها اضافه شده است.

کابین و امکانات رولزرویس گوست

داخل کابین، همه چیز تقریباً همان‌طور که انتظار دارید است. یک پنل شیشه‌ای بزرگ که از ستون A امتداد دارد، نمایشگر مرکزی سیستم اطلاعات و سرگرمی و نشانگرهای دیجیتال را شامل می‌شود، اما این بار، نشانگرهای دیجیتال راننده قابلیت سفارشی‌سازی بیش‌تری دارند و خریداران می‌توانند رنگ دلخواه خود را برای این نشانگرها انتخاب کنند. رولزرویس حتا در این زمینه نیز منحصربه‌فرد عمل کرده و انتخاب رنگ برای نشانگرها نیازمند درج مستقیم در کد نرم‌افزار است، به‌طوری‌که هیچ‌کس دیگری همان رنگ را نخواهد داشت.

از نظر فناوری، گوست سری ۲ از مجموعه نرم‌افزاری Spirit بهره می‌برد که به‌عنوان رابط دیجیتال عمل می‌کند. این سیستم همچنین اپلیکیشن Whispers را نیز شامل می‌شود که به دارندگان امکان کنترل از راه دور برخی ویژگی‌ها مانند قفل و باز کردن درها، ارسال اطلاعات مسیریابی و ردیابی موقعیت خودرو را از طریق گوشی هوشمند متصل به سیستم می‌دهد. مسافران صندلی‌های عقب می‌توانند دو دستگاه را به هر صفحه نمایش عقب متصل کنند و سیستم صوتی ۱۸ بلندگو اکنون با یک تقویت‌کننده ۱,۴۰۰ وات ارتقایافته است.

برای کسانی که به دنبال تجربه‌های جدید لوکس هستند، متریال چوبی جدیدی به نام خاکستر رنگ‌دانه‌ای معرفی شده است. همچنین برای سال ۲۰۲۵ یک پارچه خاص به نام دوالیتی تویل نیز در دسترس است که از بامبو ساخته شده است. این پارچه خاص بیش از یک سال برای توسعه زمان برده است و اگر انتخاب شود، ۲۰ ساعت به فرآیند ساخت خودرو اضافه می‌کند. این پارچه با استفاده از ۱۱ مایل نخ و دوختی که شامل ۲.۲ میلیون گره است، ساخته می‌شود.

مشخصات فنی رولزرویس گوست سری ۲

زیر کاپوت، همه چیز مشابه مدل‌های قبلی باقی مانده است، از جمله سیستم تعلیق Planar. موتور ۶.۷۵ لیتری V12 با دو توربوشارژ همچنان ۵۶۳ اسب بخار تولید می‌کند و نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعته خودکار به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.
برای کسانی که به دنبال قدرت بیش‌تر هستند، مدل بلک بج گوست سری ۲ نیز به‌روز‌رسانی‌های داخلی و خارجی مشابهی دریافت کرده است. این مدل از فیبرکربن و کروم تیره استفاده می‌کند تا علاوه بر تجمل، جلوه‌ای جسورانه‌تر به خودرو ببخشد. چرخ‌های جدید هفت پره ۲۲ اینچی نیز برای این مدل موجود است و موتور V12 آن قدرت ۵۹۱ اسب بخار تولید می‌کند.

جولیانه بلازی، رئیس طراحی بیرونی رولزرویس، در توضیح مدل جدید می‌گوید: «گوست سری ۲ نمایانگر اصول اساسی رولزرویس یعنی آرامش، سهولت و شکوه، در قالبی متراکم و بیانگر است. این خودرو با تغییرات معناداری که دارد، به‌عنوان یک بستر قدرتمند برای انتخاب‌های رنگ و مواد توسط خریداران طراحی شده است.»

رولزرویس هنوز از قیمت پایه گوست سری ۲ چیزی نگفته است، اما همان‌طور که می‌دانید، احتمالاً توان خرید این خودرو برای بسیاری ممکن نخواهد بود.

source

توسط khodrocamp.ir