کاوازاکی نینجا 1100SX مدل 2025 معرفی شد

کاوازاکی Ninja 1100SX مدل 2025
کاوازاکی نینجا ۱۱۰۰SX مدل ۲۰۲۵

کاوازاکی در پی معرفی اخیر مدل Versys 1100، اکنون مدل جدید نینجا ۱۱۰۰SX را معرفی کرده است، یک اسپرت تورر واقعی که به اندازه کافی مناسب برای سفرهای طولانی و همچنین فعالیت‌های اسپرت تر است.


آریزو 8


آریزو 8

همچنین برای اولین بار در تاریخ این مدل، نسخه SE نیز در دسترس است. با این مدل جدید، کاوازاکی آماده است تا موقعیت غالب خود را در میان اسپرت توررها برای مدت بیش‌تری حفظ کند.

از ۱۰۴۳ به ۱۰۹۹ سی‌سی

کاوازاکی Ninja 1100SX مدل 2025
کاوازاکی Ninja 1100SX مدل ۲۰۲۵

بزرگ‌ترین نوآوری در کاوازاکی نینجا ۱۱۰۰SX جدید، افزایش حجم سیلندر است. این حجم از ۱۰۴۳ سی‌سی به ۱۰۹۹ سی‌سی افزایش یافته است. به این ترتیب، گشتاور بالاتری در تمام دور موتورها در دسترس است که امکان رانندگی نرم‌تری را فراهم می‌کند. این پیشرانه ۴ سیلندر آب خنک می‌تواند ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۱۱۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. یک کیک‌شیفتر جدید که از ۱۵۰۰ دور در دقیقه فعال است و یک فلایویل سنگین‌تر نیز به این نرمی کمک می‌کند. نسبت‌های تغییریافته دنده‌ها نیز باعث شده‌اند تا دنده‌های ۵ و ۶ طولانی‌تر باشند، به طوری که می‌توان در سرعت‌های بالاتر به صورت بهینه‌تر و راحت‌تر رانندگی کرد.

فریم آلومینیومی، سیستم تعلیق با کیفیت بالا و مجموعه‌ای از سیستم‌های کمکی الکترونیکی مانند کنترل کشش، ABS در پیچ و مدیریت پیچ همچنان حفظ شده‌اند. همه این‌ها تحت کنترل یک IMU شش محوره قرار دارند و بنابراین به زاویه شیب وابسته هستند. برای تقویت کاراکتر اسپرت، Ninja 1100SX با تایرهای Bridgestone Battlax S23 تجهیز شده است.

کاوازاکی نینجا ۱۱۰۰SX برای مسافت‌های طولانی

کاوازاکی Ninja 1100SX مدل 2025
کاوازاکی Ninja 1100SX مدل ۲۰۲۵

طی کردن مسافت‌های طولانی با Ninja 1100SX واقعاً لذت‌بخش است. به لطف کروز کنترل استاندارد، شیشه جلو قابل تنظیم، صندلی‌های راحت و وضعیت نشستن بهینه، امکان طی کردن مسافت های طولانی مدت با این موتورسیکلت برای راکب فراهم شده است. جدیداً یک پورت USB-C که به صورت استاندارد نصب شده است، وجود دارد که به راحتی امکان شارژ گوشی‌های هوشمند را در طول روز برای ناوبری یا استفاده از اپلیکیشن به‌روزشده Kawasaki Rideology فراهم می‌کند. این اپلیکیشن اکنون برای کنترل صوتی آماده شده است و به این ترتیب به نسل بعدی ارتباطات بین راکب و موتورسیکلت کمک بسزایی می کند.

کاوازاکی Ninja 1100SX مدل 2025
کاوازاکی Ninja 1100SX مدل ۲۰۲۵

کاوازاکی نینجا ۱۱۰۰SX مدل ۲۰۲۵ به عنوان نسخه SE نیز در دسترس خواهد بود. این نسخه با قطعات ترمز برمبو تجهیز شده است که شامل کالیپرهای جلو M4.32، سیلندر اصلی ترمز، شلنگ‌های ترمز فولادی و دیسک‌ها می‌شود. علاوه بر این، نسخه SE دارای سیستم تعلیق عقب Öhlins S46 با قابلیت تنظیم ارتفاع است که به راحتی با استفاده از یک دکمه تنظیم جداگانه قابل تغییر است. این امکان را می‌دهد که فشار به راحتی با توجه به بارگذاری یا سبک رانندگی تنظیم شود. همچنین به عنوان آپشن اضافی، گرم‌کن دسته‌ها به صورت استاندارد در این نسخه وجود دارد.

کاوازاکی Ninja 1100SX 2025 در این رنگ‌ها در دسترس است:

Ninja 1100SX

  • خاکستری کربنی متالیک/ سیاه دیابلو متالیک

Ninja 1100SX SE

  • سبز بلیزد امیرالد/ سیاه دیابلو متالیک
  • خاکستری فولادی گرافن مات متالیک/ سیاه دیابلو متالیک

همچنین قیمت‌ها از سوی برند سازنده به زودی اعلام خواهند شد.

source

توسط khodrocamp.ir