موشک باران اسرائیل پمپ بنزین ها رو شلوغ کرد؛ کاهش سهمیه به ۳۰ لیتر

شلوغی پمپ بنزین ها
شلوغی پمپ بنزین ها

شب گذشته با انجام عملیات وعده صادق ۲ و موشک باران رژیم صهیونیستی، برخی از مردم با رفتارهای هیجانی به سمت پمپ بنزین ها هجوم بردند.


آریزو 8


آریزو 8

تشکیل صف های طولانی بنزین در کشور سابقه طولانی دارد و با کوچکترین رخداد و یا حادثه‌ای، شاهد ازدیاد جمعیت در پمپ بنزین ها هستیم. تا جایی که این اتفاق به عنوان یک شوخی در فضای مجازی بین مردم به اشتراک گذاشته می‌شود. شب گذشته نیز با انجام عملیات نظامی و موشک باران رژیم صهیونیستی، شاهد شلوغی در صف های پمپ بنزین بودیم.

در این زمینه، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت اعلام کرد: از دیشب و همزمان با شادی مردم در خیابان‌ها، نیاز به سوخت‌گیری و مراجعه مردم به پمپ‌بنزین‌ها افزایشی بود و هرچه از ساعات شب و امروز می‌گذرد، صف‌های پمپ‌بنزین‌ها و مصرف رو‌به کاهش است.

رضا نواز افزود: درحال حاضر به‌اندازه کافی ذخایر برای سوخت وجود دارد و هیچ مشکلی به لخاظ تأمین بنزین نداریم. فقط در برخی شهرها از جمله تهران و چند مرکز استان شاهد حضور بیش از شرایط عادی مردم در پمپ‌بنزین‌ها بودیم.

البته برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که سهیمه دریافت سوخت در پمپ های بنزین کاهش یافته است. به طوری که با کارت سوخت شخصی تنها می‌توان ۳۰ لیتر بنزین دریافت کرد و با کارت آزاد جایگاه ۱۵ لیتر بنزین به هر خودرو تعلق می‌گیرد.

source

توسط khodrocamp.ir