تعهدات معوق 207 به زودی ایفا می‌شود

مهر 1403: شرکت ایران‌خودرو اعلام کرده به دلیل بروز برخی مشکلات در روند تامین تعدادی از قطعات محصول 207 اتوماتیک، ایفای تعهدات با تاخیر روبه‌رو شده، اما در حال حاضر مشکل تامین رفع شده و با از سرگیری تولید از ابتدای هفته آینده، واگذاری خودروها سرعت خواهد گرفت.

این خودروساز ضمن پوزش از مشتریان بابت انتظار طولانی برای دریافت این خودرو عنوان کرده، تعهدات معوق را جبران خواهد کرد.

تعیین تکلیف تعهدات معوق تا پایان مهر 1403

مهر 1403: علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو، می‌گوید: تا ابتدای هفته اول مهرماه، معوقات ما حدود 14 هزار دستگاه است که با توجه به تولید روزانه دو هزار دستگاه، این 14 هزار دستگاه معوقه با تولید یک هفته، از بین خواهد رفت. ضمن این‌که برنامه افزایش‌ تیراژ تولید روزانه به 2350 دستگاه را در دستور کار داریم. 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو خاطرنشان کرد: برخی از مشتریان اعلام می‌کنند که حدود یکی دو ماه است که تحویل خودروهایشان به تعویق افتاده که کاملا هم درست است و ما از آن‌ها عذرخواهی می‌کنیم؛ دلیل آن نیز همین بحث ثبت سفارش‌هایی بوده که برای برخی از قطعات وارداتی پیش آمد و ثبت سفارش انجام نشده بود، اما این نوید را می‌دهیم که خودروهای این مشتریان هم در همین مهرماه تعیین تکلیف شده و تحویل خواهند شد.

این مدیر خودروساز ادامه داد: در مورد آخرین طرح فروش ایران‌خودرو هم که 115 هزار دستگاه خودرو فروخته شد، قطعا این 115 هزار دستگاه تا پایان سال تحویل خواهد شد. این درحالی است که در این طرح حتی 20 درصد کم‌تر از تولیدات تا پایان سال را که مطمئن هستیم، اتفاق خواهد افتاد، عرضه کرده‌ایم؛ تا پایان سال 1403 به تعهدات خود عمل خواهیم کرد و این خودروها را تحویل می‌دهیم.

آمار تعهدات معوق ایران خودرو در شهریور 1403

شهریور 1403: با توجه به بهبود شرایط تولید و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعهدات معوق ایران‌خودرو در شهریورماه کاهش داشته و تا پایان ماه به 20 هزار دستگاه خواهد رسید.

ایران‌خودرو تاکید کرده در 17 ماهه گذشته، نزدیک به 660 هزار تعهدات مربوط به سامانه یکپارچه تحویل شده و در عین حال، تعهدات معوق کاهش داشته است. تعهدات معوق از جمله تعهدات سورن دوگانه سوز، 207 اتومات و تارا اتومات نیز به‌زودی جبران خواهد شد.

source

توسط khodrocamp.ir