قرعه‌کشی بزرگ میکامال کیش با جایزه ویژه یک دستگاه خودروی لاماری

میکامال کیش اعلام کرده است که در یک قرعه‌کشی بزرگ به یکی از اعضای باشگاه مشتریان این مرکز خرید، یک دستگاه خودروی لاماری جایزه خواهد داد.


آریزو 8


آریزو 8

مرکز خرید و تفریح میکامال کیش، به عنوان یکی از برترین مراکز تفریحی و خرید ایران، با آغاز یک قرعه‌کشی بزرگ برای اعضای باشگاه مشتریان خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. جایزه ویژه این قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی لاماری است که در سرزمین اصلی به برنده خوش‌شانس تحویل داده خواهد شد.

عضویت در باشگاه مشتریان و دریافت میکاکوین

باشگاه مشتریان میکامال

برای شرکت در این قرعه‌کشی بزرگ، مشتریان باید عضو باشگاه مشتریان میکامال شوند. پس از عضویت، با خرید از غرفه‌های مختلف عضو این باشگاه، به مشتریان امتیازهای ویژه‌ای به نام میکاکوین تعلق می‌گیرد. هر چه تعداد میکاکوین‌های مشتریان بیش‌تر باشد، کارت‌های عضویت با سطح بالاتری دریافت می‌کنند که این کارت‌ها مزایای بیش‌تری از جمله تخفیف‌های ویژه در خریدهای بعدی دارند. همچنین، افزایش تعداد میکاکوین‌ها باعث افزایش شانس مشتریان در قرعه‌کشی بزرگ نیز می‌شود.

جوایز روزانه و جایزه بزرگ

علاوه بر جایزه بزرگ لاماری، میکامال هر روز به یکی از اعضای باشگاه مشتریان، کارت هدیه‌ای برای خرید از فروشگاه‌های عضو باشگاه جایزه می‌دهد. این اقدام به مشتریان این امکان را می‌دهد که حتا با خریدهای روزمره و کوچک نیز شانس برنده شدن جایزه‌های مختلف را داشته باشند. این شیوه قرعه‌کشی و ارائه جوایز، فرصت‌های زیادی را برای همه مشتریان فراهم می‌کند تا از خدمات ویژه میکامال بهره‌مند شوند.

لاماری، جایزه ویژه میکامال

لاماری، جایزه ویژه میکامال

کراس اوور لاماری جایزه ویژه میکامال برای مشتریان خواهد بود. این خودرو با طراحی جذاب و قوای محرکه قدرتمند و همچنین بهره بردن از امکانات ایمنی و رفاهی روز دنیا، به یکی از محبوب ترین خودروهای بازار داخل تبدیل شده است. با عضویت در باشگاه مشتریان مرکز خرید و تفریح میکامال کیش تا روز قرعه کشی یعنی تاریخ ۱۷ آبان ماه می‌توانید برنده خوش شانس این خودرو باشید.

در صورت برنده شدن این خودرو، نگران حمل و نقل آن تا محل سکونت خود نباشید. چراکه میکامال لاماری ایما را درب منزل به شما تحویل می دهد.

میکامال کیش؛ یک مرکز تفریحی و خرید منحصربه‌فرد

میکامال یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید و تفریح ایران است که در جزیره کیش واقع شده و با ارائه خدمات متنوع و منحصر‌به‌فرد، جایگاهی خاص بین گردشگران و ساکنان جزیره به‌دست آورده است. این مجموعه در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۲۰۲ هزار مترمربع ساخته شده و با داشتن ۷ طبقه، به یک مقصد تفریحی و تجاری محبوب تبدیل شده است. از جمله امکانات بی‌نظیر میکامال می‌توان به تله‌کابین، تونل‌باد، آکواریوم، شهربازی، پردیس سینمایی، سالن‌های ورزشی و مراکز تفریحی متنوع اشاره کرد.

چگونه عضو باشگاه مشتریان میکامال شویم؟

باشگاه مشتریان میکامال

برای عضویت در باشگاه مشتریان میکامال و شرکت در قرعه‌کشی، می‌توانید به این مرکز خرید در جزیره کیش، میدان آبشار مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۸۶۹۷۴ تماس بگیرید. عضویت در باشگاه مشتریان میکامال بسیار ساده است و با اولین خرید از غرفه‌های عضو، امتیاز میکاکوین به شما تعلق می‌گیرد.

قرعه‌کشی بزرگ میکامال کیش با جایزه خودروی لاماری فرصتی عالی برای مشتریان این مرکز خرید است تا ضمن بهره‌مندی از امکانات و خدمات گسترده، شانس برنده شدن جوایز ارزنده را نیز داشته باشند. میکامال با ارائه خدمات متنوع، محیطی جذاب و تفریحی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است تا تجربه‌ای به‌یادماندنی از سفر به جزیره زیبای کیش داشته باشند.

میکامال دنیای در هم تنیده‌ای است که هر گوشه آن افق تفریحی و سرگرمی تازه‌ای را به روی گردشگران می‌گشاید و قهرمانان این دنیای پرماجرا صدالبته که بازدیدکنندگان خواهند بود. میکامال با دیدنی‌های پرشمارش، نه‌تنها کشف دوباره جزیره کیش است، بلکه شما را به جهان معاصر پیوند خواهد زد و هوای تازه‌ای از ایران را در آن استشمام خواهید کرد.

source

توسط khodrocamp.ir