خودروی آفرودی گروه پرشیا موبیلیتی

 پرشیا خودرو که به فروش و خدمات پس فروش محصولات ب ‌ام ‌و در ایران را شناخته می‌شود، به تازگی زیر مجموعه جدیدی به نام مانیان خودرو را معرفی کرده است. نخستین محصول مانیان خودرو نیسان ترا است که در کارخانه این شرکت در استان قزوین مونتاژ می‌شود و انتظار می‌رود تا پایان سال به خیابان بیاید.

 

مشخصات فنی نیسان ترا

نیسان ترا، محصول مونتاژی عرضه شده توسط گروه پرشیا موبیلیتی، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، جایگاه ویژه‌ای در میان خودروهای آفرودی پیدا کرده است. این شاسی‌بلند قدرتمند با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی مهندسی دقیق، قابلیت‌های چشمگیری برای عبور از مسیرهای دشوار و ناهموار ارائه می‌دهد.
نیسان ترا به عنوان نخستین محصول مانیان خودرو، یک شاسی‌بلند دو دیفرانسیل با قابلیت‌های آفرودی است که توسط گروه پرشیا موبیلیتی در ایران تولید و عرضه می‌شود. این خودرو که بر پایه پلتفرم F-Alpha نیسان توسعه یافته، از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 228 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن‌متر بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک ZF است.

یکی از ویژگی‌های برجسته نیسان ترا، شاسی مستقل آن است که کاملاً جدا از بدنه طراحی شده و توانایی تحمل وزن بالا و مقاومت در برابر ضربات را دارد. این طراحی، همراه با وزن 1950 کیلوگرمی خودرو، ثبات و استحکام لازم برای عبور از مسیرهای ناهموار را فراهم می‌کند.
با وجود تمام این قابلیت‌های آفرودی، نیسان ترا در استفاده روزمره نیز عملکرد قابل قبولی دارد. مصرف سوخت 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر در حالت ترکیبی، نشان‌دهنده بهینه‌سازی مناسب موتور برای استفاده شهری و بین‌شهری است.

طول و فاصله بین محورهای نیسان ترا به ترتیب به ۴ هزار و ۹۰۰ میلی‌متر و ۲ هزار و ۸۵۰ میلی‌متر می‌رسد و عرض و ارتفاع آن هم به ترتیب ۱۸۶۵ میلی‌متر و ۱۸۳۵ میلی‌متر است. البته بسته به بازار مقصد، ممکن است تفاوت‌هایی جزئی در ابعاد خودرو ایجاد شود. خودرو از لحاظ اندازه، بین مدل‌های ایکس‌تریل/ روگ و پاترول/ آرمادا در خط تولید نیسان قرار دارد. این خودرو در بازار چین، جایگزین مدل قبلی پالادین شده است. گفتنی است که «ترا» در زبان لاتین به معنای «کره زمین» است.

 

تنوع رنگ‌های نیسان ترا

نیسان ترا در شش رنگ مختلف عرضه خواهد شد. تنوع رنگ‌های این خودرو به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بر اساس سلیقه شخصی خود، رنگ دلخواهشان را انتخاب کنند.

رنگ‌ها و کد رنگ‌های اختصاصی نیسان ترا مونتاژی مانیان خودرو به شرح زیر است:

 

• نیسان ترا مشکی با کد رنگ BB20

AutomobileFa Nissan Terra 2 14030709

 

• نیسان ترا قهوه‌ای با کد رنگ BCAQ

AutomobileFa Nissan Terra 6 14030709

• نیسان ترا سفید با کد رنگ BQAB

AutomobileFa Nissan Terra 3 14030709

• نیسان ترا خاکستری با کد رنگ B128

AutomobileFa Nissan Terra 4 14030709

• نیسان ترا نقره‌ای با کد رنگ BKYO

AutomobileFa Nissan Terra 1 14030709

• نیسان ترا قرمز با کد رنگ BNAH

AutomobileFa Nissan Terra 5 14030709

source

توسط khodrocamp.ir