عرضه نسخه ویژه و کمیاب ب ام و با قیمتی چشم‌گیر

نسخه ویژه و کمیاب ب ام و
نسخه ویژه و کمیاب ب ام و

ب ام و در سال ۲۰۲۳، نسخه کمیاب و ویژه CSL خود را به مناسبت پنجاهمین سالگرد عرضه مدل ۳.۰ CSL معرفی کرد، که یادآور مدل افسانه‌ای Batmobile 1973 CSL است.


آریزو 8


آریزو 8

نسخه ویژه و کمیاب ب ام و

این خودرو با الهام از مدل‌های M3 و M4 با ویژگی‌های ویژه طراحی شده است و ترکیبی از سرعت، قدرت و سبک وزنی را به نمایش می‌گذارد. این مدل با قیمت ۱.۴۲۸ میلیون یورو (حدود ۱.۶ میلیون دلار) توسط شرکت Hollman International برای فروش عرضه شده است.

این خودرو به موتور ۳.۰ لیتری تویین توربو شش سیلندر به قدرت ۵۶۰ اسب بخار و گشتاور ۶۲۳ نیوتن متر مجهز شده است و به عنوان قدرتمندترین خودروی شش سیلندر BMW شناخته می‌شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این مدل در حدود ۳.۵ ثانیه است و سرعت آن بیش از ۲۹۹ کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده است.

این خودرو که بر پایه BMW M4 طراحی شده است، دارای کیت بدنه اختصاصی شامل گلگیرهای پهن‌تر، اسپلیتر جلو، دفیوزر عقب و باله Batmobile مانند است. این مدل با همان طرح رنگ مسابقه‌ای BMW در رنگ‌های قرمز، سفید و آبی و همچنین چرخ‌های طلایی ۲۱/۲۰ اینچی و جلوپنجره نقره‌ای عرضه شده است.

در داخل، خودرو با استفاده گسترده از فیبرکربن در بخش‌هایی مانند درها، کنسول مرکزی و داشبورد طراحی شده تا هم ظاهری جذاب و هم کاهش وزن بیش‌تری داشته باشد. صندلی‌های چرمی سفید با پشتی کربنی و حذف صندلی عقب، فضای داخلی را به سبک خودروهای مسابقه‌ای تغییر داده است. دیگر ویژگی‌ها شامل استفاده از جیر مشکی با دوخت سفید در سراسر کابین، داشبورد، فرمان و درهاست.

کابین ب ام و CSL
کابین ب ام و CSL

از ویژگی‌های قابل توجه این خودرو می‌توان به گیربکس شش‌دنده دستی با دنده‌ی اختصاصی پنجاهمین سالگرد، سیستم تعلیق انحصاری با فنرهای دوجناغی در محور جلو و محور عقب پنج‌لینک، دیفرانسیل فعال M، رینگ‌های ۲۱/۲۰ اینچی قفل مرکزی طلایی و ترمزهای کربن سرامیکی اشاره کرد.

BMW 3.0 CSL نه‌تنها به عنوان یکی از منحصر به فردترین خودروهای تولیدی BMW شناخته می‌شود، بلکه با داشتن فناوری‌های مسابقه‌ای و سبک طراحی منحصربه‌فرد، تجربه‌ای عالی از رانندگی در جاده ارائه می‌دهد.

فهرست ویژگی‌های جذاب ۳.۰ CSL بسیار جامع است، بنابراین بیایید آن را با برخی از بهترین ویژگی‌ها خلاصه کنیم:

  • جعبه دنده دستی شش سرعته همراه با دسته دنده سفارشی به مناسبت پنجاهمین سالگرد (ممنون، بی‌ام‌و!)
  • تعلیق منحصر به فرد ۳.۰ CSL با محور جلو دارای فنر دو مفصلی و محور عقب پنج پیوندی
  • دیفرانسیل فعال M (به‌طور مداوم اثر قفل‌کننده تا ۱۰۰% ایجاد می‌کند)
  • چرخ‌های طلایی آلیاژی با قفل مرکزی ۲۱/۲۰ اینچی
  • ترمزهای کربن سرامیکی

source

توسط khodrocamp.ir