شمارش معکوس برای آغاز بزرگ‌ترین رویداد خودرویی غرب ایران

بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز
بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز

شمارش معکوس برای آغاز بزرگ‌ترین رویداد خودرویی غرب ایران آغاز شده است و از سه شنبه هفته آینده بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز با حضور شرکت های مختلف واردکننده و تولید پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.


آریزو 8


آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، نمایشگاه خودروی تبریز با توجه به جایگاهی که استان آذربایجان شرقی در صنعت کشور دارد، همیشه با توجه و استقبال فعالان این صنعت و مردم همراه بوده است.

بررسی کارنامه ۲۷ دوره گذشته نشان می دهد که بسیاری از شرکت ها، به خصوص آن‌ها که در بخش کار و تجاری فعالیت می کنند، نگاه ویژه ای به این رویداد خودرویی داشته اند.

این استان با توجه به زنجیره پرقدرت تأمین، تولیدکنندگان و همچنین نقش مهمی که در محور مواصلاتی کشور ایفا می کند، توانسته اند جایگاه مهمی در صنعت و اقتصاد کشور برای خود ایجاد کند. صنعت خودروسازی نیز یکی از فعالیت های صنعتی اقتصادی دیرپا در این استان است. این عوامل به نوبه خود باعث مهم بودن نمایشگاه خودرو تبریز شده است.

اما با توجه به افزایش سرعت خودروهای وارداتی، رونمایی و معرفی محصولات متعدد و افزایش عرضه ها و تحویل ها به نظر می رسد، بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز رنگ و بوی دیگری داشته باشد.

با توجه به حضور بخشی از تولیدکنندگان داخلی و همچنین چند شرکت واردکننده و به نمایش درآمدن محصولات مختلف و متعدد، این رویداد از جذابیت بیش‌تری برخوردار شده است.

مجری برگزاری کننده بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز اعتقاد دارد: «این نمایشگاه با توجه به حضور شرکت های متعدد باعث تقویت خودروسازی داخلی می شود. تبریز پتانسیل بالایی برای تولید دارد و این نمایشگاه با افزایش تعامل میان فعالان این صنعت می تواند تولید را تقویت کند.»

به بیان دیگر، این نمایشگاه بستر مناسبی برای ملاقات خودروسازان و فعالان پرشمار صنعتی خواهد بود و می تواند زمینه مناسبی برای تقویت تجاری و تولیدی با شرکت های داخلی و البته خارجی خواهند بود. در همین حال حضور بازدیدکنندگان از سایر شهرستان های استان باعث پررنگ‌تر شدن این رویداد خواهد شد. در اصل، گذشته از امکان آشنایی با آخرین دستاوردها و بازدید از خودر‌وهای برقی و هیبرید، نمایشگاه می تواند فرصت های شغلی جدیدی برای جذب نیروی کار ماهر را نیز فراهم کند.

شرکت های حاضر در این رویداد همچنین می توانند فرصت های جدید برای سرمایه گذاری را  معرفی و علاوه بر تثبیت جایگاه تبریز در صنعت خودروسازی، تعاملات را نیز افزایش بدهد.

بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز در روزهای ۱۷ تا ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های این شهر برگزار خواهد شد.

source

توسط khodrocamp.ir