توضیحاتی درباره قیمت گذاری رووی eRX5

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره پارس خودرو با اشاره به قیمت خودرو رووی گفت: در تعیین قیمت خودرو رووی تلاش می‌کنیم تا با حفظ شرایط رقابت‌پذیری با سایر رقبا در بازار، این خودرو را با رقمی مناسب به بازار عرضه کنیم.

عبداله سلطانی، در گفت‌وگو با اعلام این‌که تمام کارهای مربوط به واردات خودرو رووی eRX5 انجام شده است و اگر مجوز بانک مرکزی نیز صادر شود، اقدام به کارهای ترخیص و حمل خودرو می‌کنیم، افزود: دو هزار دستگاه سفارش پارس خودرو به شرکت چینی تولید و آماده شده است.

رئیس هیئت مدیره پارس خودرو اظهارداشت: توافقنامه ما با شریک چینی به صورت SKD و CKD است که تا ۵ هزار دستگاه به صورت وارداتی و پس از آن با انجام مذاکرات دست به مونتاژ خودرو رووی در پارس خودرو می‌زنیم. در کل انتظار ما این است که پس از واردات دو هزار دستگاه نخست بتوانیم سراغ تولید به صورت SKD و CKD برویم.

سلطانی با اشاره به این‌که خودروی رووی eRX5 اولین خودرو هیبریدی است که مذاکرات تولید به صورت SKD و CKD برای آن انجام شده است، تصریح کرد: به همین دلیل هم در زنجیره تامین، ملاحظات مربوط به انتقال تکنولوژی تولید و خدمات پس از فروش از خودرو رعایت خواهد شد.

مدیرعامل پارس خودرو در ادامه گفت: ما در آینده نزدیک یک گروه از نیروهای شرکت را برای دریافت آموزش‌های مربوط به خدمات پس از فروش خودرو رووی eRX5 به چین عازم می‌کنیم تا آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

وی افزود: قرارداد ما با شریک چینی به صورتی است که ملزم به ارائه آموزش‌های فنی به نیروهای شرکت پارس خودرو هستند. این آموزش‌ها هم تولید را در برمی‌گیرد هم اطلاعات فنی در حوزه خدمات پس از فروش را شامل می‌شود.

رئیس هیات مدیره پارس خودرو تصریح کرد: برای قیمت گذاری خودرو رووی eRX5 یکی از نکات مهمی که تلاش کردیم رعایت کنیم، مربوط به رقابت‌پذیری خودرو در بازار است به همین دلیل انتظار داریم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، خودرو رووی eRX5 با قیمتی کمتر از دو میلیارد تومان راهی بازار خودرو شود.

عبدالله سلطانی در پایان با تشریح وضعیت واردات خودرو نیسان، خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم برای واردات نیسان سیلفی از وزارت صمت و سازمان‌های مربوطه دریافت شده است و در حال اجرای توافقنامه با شرکت نیسان برای واردات دو تا پنج هزار دستگاه نیسان سیلفی در گام نخست هستیم.

ایران جیب

source

توسط khodrocamp.ir