روز گذشته، اولین نمایندگی رسمی و استاندارد اکستریم در خیابان اندرزگو تهران با کد ۱۹۳ توسط گروه خودرویی خسروانی افتتاح شد. این نمایندگی با تمرکز بر عرضه خودروهای برند اکستریم، که یکی از برندهای لوکس شرکت مدیران خودرو است، خدمات نوینی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

برند اکستریم؛ نماینده خودروهای لوکس در ایران

برند اکستریم (Xtrim) که در سال 2023 به عنوان بخشی از برنامه‌های مدیران خودرو برای بازار ایران معرفی شد، به عرضه خودروهای لوکس برند چری یعنی اکسید اختصاص دارد. مدیران خودرو که از سال 1400 تغییراتی را در سبد محصولات خود ایجاد کرده است، اکنون با سه برند مختلف به بازار وارد شده است: خودروهای اقتصادی تحت نام ام وی ام، محصولات میان‌رده و گران‌قیمت‌تر با برند فونیکس، و خودروهای لوکس چری با برند اکستریم. در واقع، خودروهای اکسید که در بازارهای جهانی به عنوان خودروهای لوکس شناخته می‌شوند، با نام اکستریم در ایران عرضه خواهند شد.

خودروهای اکستریم در بازار ایران

خودروهای اکستریم در بازار ایران

اولین محصولات برند اکستریم در ایران شامل سه کراس‌اوور مجلل و لوکس می‌شوند: اکستریم LX، اکستریم TXL و اکستریم VX. این خودروها نسخه‌های لوکس و بزرگتر خانواده کراس‌اوورهای تیگو هستند و با موتورهای توربوشارژ قدرتمند و سیستم‌های دو دیفرانسیل عرضه می‌شوند. خودروهای اکستریم با توجه به محدودیت‌های واردات خودروهای لوکس و نیاز بازار ایران به خودروهای با کیفیت بالا، پیش‌بینی می‌شود که جایگاه ویژه‌ای در بازار کسب کنند.

امکانات نمایندگی اکستریم خسروانی ۱۹۳

افتتاح نمایندگی اکستریم خسروانی ۱۹۳ فرصتی برای خریداران خودروهای لوکس فراهم می‌کند تا به سادگی به محصولات این برند دسترسی داشته باشند. این نمایندگی علاوه بر فروش خودروهای اکستریم، خدمات پس از فروش کامل و حرفه‌ای نیز ارائه می‌دهد. همچنین، طرح جایگزینی خودرو و اقساط بلندمدت تا 60 ماه از جمله ویژگی‌هایی است که خرید خودروهای مختلف را برای مشتریان تسهیل می‌کند.

نمایندگی اکستریم خسروانی ۱۹۳

هلدینگ خسروانی برای راحتی مشتریان، امکان جایگزینی خودروهای قدیمی با خودروهای دلخواه را فراهم کرده است. در این طرح، خودروهای قدیمی مشتریان پس از کارشناسی به عنوان بخشی از پیش‌پرداخت خودرو جدید در نظر گرفته می‌شود و باقی مبلغ نیز با اقساط بلندمدت تا 5 سال پرداخت خواهد شد. این طرح باعث می‌شود که خرید خودرو برای افراد با بودجه‌های مختلف امکان‌پذیر باشد.

source

توسط khodrocamp.ir