در تاریخ 27 سپتامبر، برند جتور از شرکت چری، خودروی کراس اوور هیبریدی پلاگین شانهای L7 را در چهار تیپ مختلف با محدوده قیمت ۱۲۹,۸۰۰ تا ۱۵۹,۸۰۰ یوان (معادل ۱۸,۵۰۰ تا ۲۲,۸۰۰ دلار) رونمایی کرد. این خودرو به‌طور ویژه برای خانواده‌ها طراحی شده است.

سری خودروهای شانهای جتور در دسته وسایل نقلیه انرژی جدید قرار می‌گیرد و شامل مدل‌های T2، L6، L7 و L9 است. نسخه ای بنزینی این خودرو جتور X70 پلاس در بازار ایران توسط گروه بهمن با نام فیدلیتی پرستیژ عرضه شده است.

طراحی خارجی جتور شانهای L7 بر اساس زبان طراحی «همزیستی کوه و دریا» شکل گرفته است؛ عبارتی که در چینی نیز به معنای کوه و دریا است. چراغ‌های جلو از نوع پیوسته بوده و از ۱۱۸ مهره نوری تشکیل شده است. همچنین، امکاناتی مانند باربند سقفی، درب صندوق برقی (به‌جز در تیپ پایه) و آینه‌های جانبی با قابلیت گرم‌کن و تاشوندگی به‌صورت استاندارد در این خودرو وجود دارد.

این خودرو در شش رنگ خارجی عرضه می‌شود: مشکی، خاکستری، سبز، آبی، نقره‌ای و سفید.

ابعاد جتور شانهای L7 به ترتیب ۴۷۴۹ میلی‌متر طول، ۱۹۰۰ میلی‌متر عرض و ۱۷۲۰ میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن ۲۷۴۵ میلی‌متر است.

فیدلیتی پرستیژ پلاگین هیبریدی

قدرت این خودرو از سیستم هیبریدی فوق‌العاده Kunpeng شرکت چری تأمین می‌شود که شامل موتور هیبریدی ۱.۵TGDI نسل پنجم ACTECO با خروجی ۱۱۵ کیلووات (۱۵۴ اسب بخار) و ۲۲۰ نیوتن‌متر و یک موتور الکتریکی در جلو با خروجی ۱۹۹ کیلووات (۲۶۷ اسب بخار) و ۳۹۵ نیوتن‌متر است که با گیربکس دو سرعته DHT جفت شده است. ظرفیت مخزن سوخت این خودرو ۶۰ لیتر است.

بسته باتری لیتیوم یونی سه‌گانه با ظرفیت ۱۹.۴۳ کیلووات ساعت که توسط شرکت Gotion High-tech تولید شده، محدوده حرکتی خالص برقی به اندازه ۱۲۰ کیلومتر (بر اساس چرخه CLTC) فراهم می‌کند و محدوده کلی رسمی خودرو ۱۳۰۰ کیلومتر است. زمان شارژ سریع از ۳۰ درصد تا ۸۰ درصد تنها ۱۸ دقیقه طول می‌کشد و زمان شارژ کند سه ساعت است.

همچنین این خودرو از فناوری VtoL پشتیبانی می‌کند که خودرو را به یک پاوربانک سیار تبدیل می‌کند و می‌توان از آن برای تأمین برق لوازم خانگی مانند پلوپز استفاده کرد.

کابین جتور شانهای L7 دارای یک صفحه نمایش یکپارچه است که شامل یک پنل ابزار تمام دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و یک صفحه کنترل مرکزی ۱۲.۳ اینچی است. در کنسول مرکزی، دو پیچ کنترلی برای تنظیمات مختلف، یک پنل شارژ بی‌سیم موبایل با توان ۵۰ وات و دو نگهدارنده لیوان وجود دارد. دیگر امکانات شامل دستیار صوتی هوشمند، کنترل از راه دور از طریق تلفن همراه، سیستم HiCar هواوی، بلندگوهای سونی و قابلیت‌های رانندگی خودکار سطح ۲ می‌شود.

این خودرو در دو نسخه ۵ نفره و ۷ نفره با چینش ۲+۳ و ۲+۳+۲ عرضه می‌شود. در داخل خودرو، ۳۳ فضای ذخیره‌سازی مختلف در نظر گرفته شده است. پشتی صندلی‌های ردیف دوم قابل تنظیم از زاویه ۲۵ درجه تا ۴۱ درجه است و با تا شدن آن‌ها، فضای صندوق به ۱۶۸۸ لیتر می‌رسد که امکان جای‌دادن ۲۴ چمدان ۲۰ اینچی را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، تیپ‌های پیشرفته فیدلیتی پرستیژ پلاگین هیبریدی دارای یک یخچال داخلی با ظرفیت ۵ لیتر هستند که در محدوده دمایی -۶ تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد عمل می‌کند و شش حالت مختلف به همراه قابلیت استریل کردن با اشعه فرابنفش را ارائه می‌دهد.

source

توسط khodrocamp.ir