به گزارش پرشین خودرو، پیش فروش نقدی خودرو وانت سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، آغاز می شود.

پیش فروش وانت سایپا 151

مراحل ثبت نام

الف) ورود به سایت فروش اینترنتی https://saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری(متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.)

ب) ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو

ج) ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو

د) دریافت کد رهگیری

ر) مراجعه به نمایندگی منتخب برای تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد

شرایط بخشنامه

۱- محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد(هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت نام یک  دستگاه خودرو می باشد.)

۲- امکان صلح(خرید انصرافی) در قرارداد وجود ندارد و همچنین انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو، به اشخاص ثالث(حتی بصورت وکالتی) و نیز فروش حواله خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

۳- شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج شرکت خودروساز واریز می شود الزاما اطلاعات نادرست، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

۴- شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

۵- کد پستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می بایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی باشد.

۶- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.

برای دریافت بخشنامه پیش فروش وانت سایپا ۱۵۱ اینجا کلیک کنید.

source

توسط khodrocamp.ir