رونمایی راوفور 4WD در مشهد

نسل پنجم تویوتا راوفور، که با کد اتاق XA50 شناخته می‌شود، توسط شرکت‌های مختلفی برای واردات به کشورمان انتخاب شده است. راوفورهای جدید، در نسخه‌های بنزینی و هیبریدی، بزودی به ایران خواهند آمد و هرچند مشخصات فنی و آپشن‌های متفاوتی دارند اما یک ویژگی میان آنها مشترک است: فروش راوفورهای جدید وارداتی فقط از طریق سامانه جانبازان امکان‌پذیر است.

پس از شرکت‌هایی مانند «برساوش» و «مهام خودرو»، شرکت «نامی خودرو» نیز دست به کار شده و نسل جدید راوفور را به ایران آورده است. این شرکت در جریان نمایشگاه خودرو مشهد 1403 برای اولین‌بار از راوفور جدید رونمایی کرد.

(عکس: اتومبیلفا)

تویوتا راوفور نسل پنج، همانند نسل چهارمش که توسط شرکت «ایرتویا» به ایران آمده بود، سیستم محرکه دو دیفرانسیل به همراه موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی دارد ولی با این تفاوت که حجم موتورش از 2.5 لیتر به 2.0 لیتر کاهش یافته است. به همین دلیل نیز قدرت و گشتاور راوفور نسل پنجم وارداتی، که به ترتیب معادل 170 اسب‌بخار و 200 نیوتن‌متر است، کمتر از راوفور نسل چهارم وارداتی شده.


فروش تویوتا راوفور دو دیفرانسیل

برای اطلاع از قیمت تویوتا راوفور 4WD وارداتی و همچنین نحوه فروش تویوتا راوفور دو دیفرانسیل و پیش فروش خودرو راوفور جدید در ایران، مقاله شرایط فروش نامی خودرو را مطالعه کنید.

source

توسط khodrocamp.ir