به گزارش پرشین خودرو، متن پیام های مدیران عامل دو گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا را در ادامه با یکدیگر مرور می کنیم.

محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله توسط مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو

مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که «سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در راس آن حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد»، ترور دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان به دست رژیم جنابتکار صهیونیست را محکوم کردند.

متن کامل پیام مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

بار دیگر دست پلید استکبار از آستین رژیم مجعول، متجاوز و جنایت‌کار صهیونیستی بیرون آمد و حادثه تلخ دیگری برای امت اسلام رقم زد. شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، رهبر شجاع و دلاور و سرور مقاومت، داغی بزرگ است که بر دل مومنان نشسته و رنجی جانکاه است که جز با انتقام و خون‌خواهی آن شهید بزرگوار تسکین نخواهد یافت. 

رژیم اشغالگر و سفاک در رویای آشفته خود، نابودی مقاومت اسلامی و جنبش حزب الله لبنان را می‌بیند و به خیال خام خود، در راه پیروزی گام برمی‌دارد، غافل از آن که کتاب آسمانی و مقدس قرآن، دیر زمانی است به ما آموخته «فان حزب الله هم الغالبون» و بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، «همه‌ نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در راس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.»؛ هر شهیدی که این جنبش مردمی به جهان اسلام تقدیم می‌کند، ضمن آشکار کردن ماهیت شرور و جنگ‌طلب دشمن و رسوایی روزافزون آن، ریشه‌های درخت تناور مقاومت را آبیاری کرده و شاخ و برگ آن را تنومندتر و آماده‌تر از قبل می‌سازد. 

ما خانواده بزرگ ایران‌خودرو، اقدام تروریستی دولت غاصب و کودک‌کش در قتل عام غیرنظامیان و مردم بی‌پناه لبنان و همچنین ترور بزدلانه دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان و سردار سرتیپ پاسدار شهید عباس نیلفروشان و تنی چند از همراهان گرانقدر ایشان در بیروت را قویا محکوم کرده و این ضایعه اسفناک را به محضر ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و ملت شریف ایران تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان، پیروزی نهایی مسلمانان جهان، نابودی ظلم و جور، زوال کامل رژیم منحوس صهیونیستی و برقراری عدالت در سراسر پهنه گیتی را مسالت می‌نماییم.

پیام تسلیت مدیرعامل گروه سایپا در پی شهادت مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با انتشار پیامی شهادت مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله،‌ دبیرکل حزب‌الله لبنان، به همراه جمعی از فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی لبنان و سایر قهرمانان مبارز با رژیم اشغالگر صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت.

جواد توسلی مهر،‌ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی اعلام کرد:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

شهادت سردار مقاومت، ‌رهبر شجاع و دلاور و قهرمان جبهه‌ مبارزه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی جناب آقای سید حسن نصرالله،‌ دبیرکل حزب‌الله لبنان به همراه جمعی از فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب، تمام مسلمانان جهان و رزمندگان حزب‌الله، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند،‌ بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث، آنها را یاری کنند. خانواه گروه خودروسازی سایپا نیز با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است.

شهید عزیز سید حسن نصرالله،‌ مایه حیات و عزت اسلام و محبوب قلب همه آزادی خواهان جهان بود و قطعا شهادت در مسیر آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین که تحت وحشیانه‌ترین جنایات جنگی و نسل‌کشی از سوی رژیم تروریست صهیونیستی قرار دارند، افتخاری بزرگ است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا از درگاه خداومد متعال برای آن شهید عزیز و همرزمانش علو درجات خواستارم و امیدوارم با مدد الهی به زودی شاهد پیروزی کامل جبهه مقاومت بر علیه رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی باشیم.

source

توسط khodrocamp.ir