معرفی جتور شانهای L7 ؛ فیدلیتی پرستیژ پلاگین هیبرید

جتور شانهای L7
جتور شانهای L7

کمپانی جتور به تازگی نسخه پلاگین هیبرید فیدلیتی پرستیژ را معرفی کرده است، خودرویی تحت عنوان جتور شانهای L7.


آریزو 8


آریزو 8

فهرست مطالب

  • شانهای L7
  • کابین و امکانات
  • مشخصات فنی

شانهای زیرمجموعه جدید جتور برای خودروهای برقی و پلاگین یا به عبارت بهتر new energy به حساب می آید‌. شانهای L7 در اصل نسخه پلاگین فیدلیتی پرستیژ ما به حساب می آید و در بازار چین بسته به سطح امکانات و تریم خودرو قیمتی معادل با ۱۸۵۰۰ تا ۲۲۸۰۰ دلار دارد.

شانهای L7

به گفته جتور، طراحی بیرونی Shanhai L7 از زبان طراحی «همزیستی کوه‌ و دریا» استفاده می‌کند، جالب است بدانید که خود کلمه شانهای در زبان چینی نیز به معنای کوه و دریاست. در قسمت جلو، دی لایت ها به صورت یک نوار سرتاسری کار شده اند و پکیج اصلی چراغ ها نیز دو طرف سپر تعبیه شده اند. در نمای کناری تغییر خاصی رخ نداده است و در نمای عقب هم شاهد چراغ های به هم پیوسته با قاب مشکی هستیم و سپر نیز کاملاً تغییر کرده است. باید گفت شانهای L7 دقیقاً مانند برادر بنزینی‌اش در بخش ظاهری از تناسبات بسیار خوبی بهره مند است. شش رنگ بیرونی برای این خودرو توسط مشتریان قابل انتخاب خواهد بود.

جتور شانهای L7 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۷۴۹، ۱۹۰۰ و ۱۷۲۰ میلی متر است و فاصله دو محور آن ۲۷۴۵ میلی متر اعلام شده است.

کابین و امکانات

در بخش کابین شاهد همان طراحی به نسبت آشنای محصولات جتور و چری را شاهد هستیم. کلاستر و مانیتور خودرو یکپارچه هستند و پنل تهویه نیز با نمایشگر مجزا در قسمت پایین پوسته داشبورد کار شده است. سیستم ها و رادارهای کمک رانندگی سطح ۲، تنظیم برقی صندلی های جلو، گرم‌کن و سردکن صندلی های جلو، نورپردازی کابین، تریم چرمی کابین، سیستم پایش سطح هوشیاری راننده، سیستم کنترل پایداری و کشش، سقف پانورامیک، تهویه اتومات به همراه سیستم پاک سازی هوای کابین، شارژر وایرلس فشت، کاپ هلودر، دستیار صوتی کابین، کنترل خودرو از طریق تلفن همراه، سیستم صوتی sony و… از جمله امکانات ایمنی و رفاهی شانهای L7 به شمار می آیند.

مشخصات فنی

پیشرانه جتور شانهای L7

در بخش فنی، چری برای این مدل از جتور هم همان سیستم Kunpeng super hybrid C-DM را به‌کار گرفته است. پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور به همراه یک موتور برقی و گیربکس ۲ سرعته DHT. ظرفیت باتری های این خودرو ۱۹.۴۳ کیلووات ساعت بوده و در حالت تمام برقی قادر به پیمایش ۱۲۰ کیلومتر است. برد ترکیبی این خودرو هم ۱۳۰۰ کیلومتر اعلام شده است. شارژ ۳۰ تا ۸۰ درصد این خودرو هم تنها به ۱۸ دقیقه زمان نیاز دارد.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.

source

توسط khodrocamp.ir