تحویل تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید در تعداد بالا به مشتریان از سوی مدیران خودرو

تیگو7 پلاگین هیبرید وارد بازار شد

تحویل تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید در تعداد بالا به مشتریان از سوی مدیران خودرو

 از روز گذشته تحویل تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید در تعداد بالا به مشتریان از سوی مدیران خودرو آغاز شده است. این خودرو مدتی قبل با قیمت قطعی یک میلیارد و 970 میلیون تومان از سوی مدیران خودرو به فروش رسید. تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید از امروز یکشنبه هشتم مهرماه 1403 در نمایشگاه های خودرو تهران حدود 2 میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت خورده است.

 

مشخصات فنی تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

وجود موتور 1.5 لیتر توربو شارژ و دو موتور الکتریکی 55 و 70 کیلو وات منجر به تولید 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور می‌شود که تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید را تبدیل به یکی از سریع‌ترین کراس اوور‌های بازار با شتاب 0 تا 100 کیلومتر 7.5 ثانیه می‌نماید.

 در تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید از گریبکس اختصاصی DHT استفاده شده که مختص خودروهای هیبرید و پلاگین هیبرید فونیکس NEV است و به صورت خودکار مودهای مختلف رانندگی با درگیر کردن موتورهای بنزینی، برقی و ترکیبی اجرا می‌نماید.

 با وجود باتری 19.26 کیلووات ساعتی و مخزن سوخت 60 لیتری، تیگو 7 پرو قادر است تا مسافت 1000 کیلومتر را با یک بار شارژ و سوخت‌گیری کامل طی کند. این خودرو همچنین به امکانات رفاهی فراوانی مانند صندلی‌های برقی با گرمکن و سردکن، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، و سقف پانوراما مجهز است.

 

source

توسط khodrocamp.ir