بی‌وای‌دی در یکی دو روز گذشته جشنی برای تولید 9 میلیون دستگاه new energy vehicle یا به اصطلاح خودرو انرژی جدید برگزار کرد‌. این محصول که ابرخودرو یانگ‌وانگ U9 نام گرفته است، تضاد بزرگی با خودروهای قبلی که تاکنون توسط این برند تولید شده‌اند، دارد.

با نرخ بالای تولید و فروش توسط این برند، شک نداریم که امسال شاهد تولید ده تا یازده میلیون محصول در این رده توسط این شرکت خواهیم بود. ابرخودرو یانگ‌وانگ U9 قرمز رنگ با قیمتی برابر با 1.68 میلیون یوآن (239,100 دلار) به بازار آمد. این خودرو با چهار موتور برقی ساخته شده که هر کدام 240 کیلووات قدرت تولید می‌کنند، پس جمعا 960 کیلووات قدرت تولید می‌شود که رقمی منحصربفرد است.

این موتور قادر است تا 1680 نیوتن متر گشتاور تولید کند، شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت نیز 2.36 ثانیه انجام می‌شود. حداکثر سرعت 309 کیلومتر بر ساعت است. این مدل با پلتفرم e4 و سیستم تعلیق DiSus X ساخته شده و با سیستم کنترل فعالی که دارد، عملکرد خوبی از خود فراهم می‌کند. این خودرو به قابلیت حرکت روی سه چرخ مجهز شده است.

باتری لیتیوم آهن فسفات 80 کیلووات ساعت در عرض ده دقیقه می‌تواند از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و در نهایت بردی برابر با 450 کیلومتر را به ارمغان بیاورد. ابرخودرو یانگ‌وانگ U9 اولین خودرویی است که از بخش‌ها و ساختار بدنه فیبر کربن و کابین مونوکوک استفاده می‌کند. این مواد نسبت به فولاد ۵ تا ۶ برابر قدرتمندتر هستند و عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد!

مهندسان با تجربه و سازندگان سعی دارند از فناوری‌های جدیدی استفاده کنند تا تجربه بهتری را برای رانندگان به ارمغان بیاورند. سال 2008 بود که بی‌وای‌دی اولین خودرو انرژی جدید خود با نام F3DM را به بازار عرضه کرد. حالا پس از گذشت این همه سال کمپانی‌ خودروهای زیادی را به بازار عرضه کرده است و امیدواریم در آینده نیز شاهد تغییرات مثبتی در این کمپانی باشیم. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

source

توسط khodrocamp.ir