چری اکسلانتیکس ET به روسیه رفت

چری اکسلانتیکس ET
چری اکسلانتیکس ET

کمپانی چری از آغاز قریب الوقوع فروش کراس اوور برند پریمیوم Exlantix در روسیه خبر داد. کراس اوور اکسید ET یا همان اکسلانتیکس ET یکی از جدیدترین و تکنولوژیک ترین خودروهای جدید چینی به حساب می آید.


آریزو 8


آریزو 8

خبر عرضه اکسید ET/ اکسلانتیکس ET در روسیه را می توان به منزله آن دانست که شاید به زودی این خودرو را در بازار ایران نیز ببینیم. اکسلانتیکس زیرشاخه جدید، لوکس و برقی چری است که دو محصول ET و ES به عنوان یک کراس اوور و یک سدان از این برند تابه‌حال عرضه شده است و آینده بسیار خوبی را می توان برای این شاخه جدید متصور بود.

اکسلانتیکس ET در روسیه

آن‌طور که منابع روسی ذکر کرده اند، نسخه ویژه ای از ET برای بازار روسیه تدارک شده است. تفاوت این نسخه نیز آن است که تمام برقی نیست و یک نمونه پلاگین محسوب می شود. همچنین به دنبال تغییرات فنی، تغییرات ظاهری نیز در اکسلانتیکس ET ویژه بازار روسیه رخ داده است. مجموعه سپر تغییر کرده است و طرحی جلوپنجره‌مانند در آن اجرا شده و چراغ های جلو نیز به صورت پکیج دوقسمتی اجرا شده است.

در بخش داخلی ET نیز شاهد سبک طراحی بسیار به‌روز و زیبایی هستیم. کلاستر دیجیتال خودرو در بخش بالایی داشبورد تعبیه شده است و سیستم مالتی مدیا نیز در مرکز داشبورد با ابعادی بزرگ به صورت تمام لمسی خودنمایی می کند. سیستم های کمک رانندگی این خودرو از جمله لیدار و دوربین ها و برخی از سیستم های ایمنی آن هم دست پرورده هوآوی هستند. اکسلانتیکس ET به سیستم خودران سطح ۳ و سیستم پایش سطح هوشیاری راننده مجهز است. از نکات جالب توجه دیگر در کابین این خودرو می توان به کیفیت متریال به‌کاررفته و همچنین حذف اکثر کلیدهای فیزیکی اشاره کرد. طراحی داخلی اکسید اکلانتیس ET واقعاً مینیمال و در عین حال بسیار لوکس و باکیفیت است‌.

این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۹۵۵، ۱۹۷۵ و ۱۶۹۸ میلی متر است و فاصله محوری آن ۳۰۰۰ میلی متر اعلام شده است.

مشخصات فنی

اکسلانتیکس ET ویژه بازار روسیه به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو و دو موتور برقی مجهز است و به این ترتیب، یک خودروی چهار چرخ محرک به حساب می آید. پک باتری های این خودرو ۴۳ کیلووات ساعت است و حداکثر قدرت و گشتاور خروجی آن هم به ترتیب ۴۶۹ اسب بخار و ۶۳۴ نیوتن متر ذکر شده است. این خودرو با یک باک پر و ظرفیت کامل باتری هایش می تواند مسافتی معادل با ۱۲۳۸ کیلومتر را طی نماید.

اکسلانتیکس ET روسیه چه مشخصاتی دارد؟

اکسلانتیکس ET ویژه بازار روسیه به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو و دو موتور برقی مجهز است و به این ترتیب، یک خودروی چهار چرخ محرک به حساب می آید. پک باتری های این خودرو ۴۳ کیلووات ساعت است و حداکثر قدرت و گشتاور خروجی آن هم به ترتیب ۴۶۹ اسب بخار و ۶۳۴ نیوتن متر ذکر شده است.

ظرفیت باتری های اکسلانتیکس ET چقدر است؟

پک باتری های این خودرو ۴۳ کیلووات ساعت است و با یک باک پر و ظرفیت کامل باتری هایش می تواند مسافتی معادل با ۱۲۳۸ کیلومتر را طی نماید.

source

توسط khodrocamp.ir