به گزارش پرشین خودرو، بی ام کارز از آغاز فروش خودرو لوکس و تمام برقی هونگچی E-QM۵ به صورت نقدی – اعتباری با قیمت قطعی و در تعداد محدود از امروز(چهارشنبه) خبر داده است.

طرح فروش نقدی – اعتباری خودرو هونگچی E-QM۵

در طرح فروش خودرو تمام برقی هونگچی E-QM۵ که به صورت آنلاین و از طریق درگاه فروش گروه بهمن انجام می‌شود، قیمت خودرو ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۲۵۱ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

زمان تحویل خودرو در این طرح فروش نیز هفته دوم آذرماه سال جاری با سود انصراف ۱۷.۵ درصدی و جریمه تاخیر ۲.۵ درصدی، اعلام شده است. رنگ قابل انتخاب نیز سفید با تریم مشکی و مدل ۲۰۲۴ است.

خودرو هونگچی در این طرح فروش با گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر به خریداران تحویل داده خواهد شد.

 فروش اعتباری هونگچی با امکان انتخاب بازپرداخت ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماه و با پیش‌پرداخت ۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان انجام می‌شود. در مدل بازپرداخت ۱۲ ماه نیاز به چهار فقره چک سه ماهه به مبلغ ۲۴۲ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان دارید.

در روش بازپرداخت ۱۸ ماهه نیز ۶ فقره چک سه ماهه به مبلغ ۱۷۸ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان باید در وجه شرکت صادر کنید و در روش بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ۸ فقره چک به مبلغ ۱۴۱ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان نیاز دارید.

نرخ سود تسهیلات در روش اعتباری ۱۲ ماه ۱۸ درصد و ۱۸ و ۲۴ ماه ۲۳ درصد تعیین شده است.

در روش اعتباری ۱۲ ماهه، بیمه بدنه یکساله به خریدار تعلق می‌گیرد و در دو مدل بازپرداخت ۱۸ و ۲۴ ماهه نیز بیمه بدنه دو ساله از سوی شرکت به خریداران داده می‌شود.

متقاضیان خرید هونگچی E-QM۵ از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه چهارم مهرماه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه جاری می‌توانند نسبت به خرید هونگچی اقدام کنند.

فروش خودرو هونگچی E-QM۵ به صورت آنلاین و از طریق درگاه فروش گروه بهمن به آدرس https://bahman.iranecar.com/bmcars انجام می شود.

جدول فروش هونگچی E-QM۵

جدول فروش هونگچی E-QM۵

مشخصات فنی و امکانات خودرو تمام برقی هونگچی E-QM۵ بی ام کارز

خودرو هونگچی E-QM۵ به یک موتور برقی ۱۴۰ کیلو واتی با توان باتری ۵ کیلو وات ساعتی می‌تواند ۴۵۱ کیلومتر بپیماید.

شارژ خودرو هونگچی با شارژرهای سریع در ۳۰ دقیقه به ۸۰ درصد می‌رسد.

هونگچی E-QM5

تجهیزات و امکانات رفاهی خودرو هونگچی E-QM۵

از مهمترین امکانات خودرو هونگچی E-QM۵ می‌توان به سیستم ضد قفل ترمز، ترمز پارک برقی، سیستم توقف خودکار، سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها، خاموش کردن خودرو در هنگام بروز تصادف،  دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرم‌کن و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه اشاره کرد.

در خصوص برند هونگچی باید گفت که خودروهای این برند از لوکس‌ترین خودروهای تولید چین است که مقامات دولتی از جمله روسای جمهور چین، از خودروهایی با برند هونگچی استفاده می‌کنند.

خودرو هونگچی توسط شرکت بی ام کارز که نشان تجاری خودروهای وارداتی گروه بهمن است وارد بازار خودرو می‌شود.

source

توسط khodrocamp.ir