اخیرا اخباری مبنی بر زمان عرضه لوکسید R7 و قابلیت‌های جدید آن منتشر شد. به نظر می‌رسد که شاسی‌بلند لوکسید R7 چری و هواوی به قابلیت آفرودی مجهز می‌شود. در ویدیویی که درباره این قابلیت منتشر شده بود، متوجه ویژگی آفرود قدرتمند آن شدیم، بنابراین با یک شاسی بلند استثنایی طرف هستید که می‌تواند در جاده‌های کوهستانی و سراشیبی‌ها عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این شاسی بلند به قابلیتی نظیر iVSE مجهز شده تا در موقعیت‌ و جاده‌های مختلف نیت راننده را متوجه شده و به خوبی عمل کند.

بنابراین می‌توانید با یک سرعت یکنواخت در سراشیبی‌ها رانندگی کنید. با قابلیت نگهداری انرژی تطبیقی در سرازیری رانندگی امن‌تری را تجربه می‌کنید چرا که گرمای ناشی از فرسایش ترمزها کاهش یافته و در عین حال انرژی بیشتری ذخیره می‌شود. چندین سنسور به کار رفته در خودرو نیز به راننده امکان می‌دهد تا سطح جاده را شناسایی کرده تا خودرو بتواند در همان زمان با موقعیت سازگار شود.

پس احتمال سر خوردن در سطوح لغزنده و گلی کاهش می‌یابد و امنیت بیشتر می‌شود. لوکسید R7 از سیستم تعلیق وی‌شکل در جلو و سیستم تعلیق پنج اتصاله در عقب استفاده می‌کند. تمامی این موارد می‌توانند سواری راحت‌تری را در جاده‌های ناهموار به ارمغان بیاورند. نکته جالب شاسی‌بلند لوکسید R7 چری و هواوی این است که خودرو به راحتی می‌تواند تا عمق ۵۵۰ میلیمتری در آب قرار بگیرد. سازنده با مهندسی دقیق سعی کرد تا خطرات ناشی از این امر را کاهش دهد، پس تعجبی ندارد که می‌بینیم خطرات گرمایی و سایر موارد کمتر شده‌ و امنیت در رانندگی افزایش یافته است.

نسخه اولترا این خودرو با سیستم ۸۰۰ ولتی SiC چهار چرخ متحرک همراه شده که تا 365 کیلووات قدرت تولید کند. پس کشش بیشتری در موقعیت‌های آفرودی با سرعت پایین تولید می‌شود. سازنده اعلام کرد که پیش فروش R7 از ۱۰ سپتامبر امسال آغاز شده است. این خودرو در دو نسخه دو موتوره و تک موتوره ساخته شده که نسخه تک موتوره از یک انجین برقی با 215 کیلووات قدرت استفاده می‌کند.

لوکسید R7 با صندوق 837 لیتری عرضه می‌شود، البته می‌‌توانید با تا کردن صندلی‌های عقب حجم آن را تا 2130 لیتر افزایش دهید. در نهایت باید اشاره کنیم که این خودرو در بخش ابعاد اندازه‌ای برابر با 4956 در 1981 و 1634 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2950 میلی‌متر دارد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

source

توسط khodrocamp.ir