سورپرایز ویژه گروه بهمن با واقعیت مجازی برای اولین بار در مشهد

واقعیت مجازی گروه بهمن
واقعیت مجازی گروه بهمن

نمایش سبدی کامل از محصولات گروه بهمن در نمایشگاه خودروی مشهد به اندازه کافی برای علاقه‌مندان به این برند جذابیت داشت، اما سورپرایز ویژه گروه بهمن با واقعیت مجازی برای اولین بار و انتقال حس زنده رانندگی در این رویداد حسابی به دل آن‌ها نشسته است.


آریزو 8


آریزو 8

به گزاش پایگاه خبری اسب بخار، گروه بهمن طی سال های اخیر با انتخاب ها و محصولاتی که عرضه کرده، توانسته است خود را به عنوان یکی از لیدرهای بازار خودرو معرفی کند. این خودروساز در تمام کلاس های بازار خودرو حضور دارد و جزء شاخص ها به شمار می آید. به همین علت آن‌ها با درک این مسئله همیشه سعی کرده اند که در شرایط موجود بهترین ها را در زمینه های مختلف از جمله فروش، خدمات پس از فروش، به‌روز بودن محصولات و برطرف کردن خلاء بازار به مشتریان عرضه کنند. ضمن این‌که، با حضور در نمایشگاه متعدد، فضایی در اختیار علاقه‌مندان قرار می دهند تا آن‌ها بتوانند از نزدیک محصولات این خودروساز را لمس کنند.

در واقع، گروه بهمن با حضور در رویدادهای مختلف به دنبال راهی است تا آگاهی مشتریان از آن‌چه می خواهند بیش‌تر شده و انتخاب درستی داشته باشند. گروه بهمن با همین تفکر و با سبدی کامل از محصولات خود پا به نمایشگاه مشهد گذاشت، اما این تمام برنامه آن‌ها برای علاقه‌مندان نبود. آن‌ها برای اولین بار با واقعیت مجازی یا (VR) امکان تست خودرو بدون سوار شدن را فراهم کرده بودند.

گروه بهمن برای این کار دو خودرو را آماده کرده بود و تست با زدن عینک مخصوص واقعیت مجازی (۳D) آغاز می شد.
از این طریق مردم می توانستند بدون این‌که سوار خودرو شوند کاملاً خود را درون آن حس کرده و تمام زوایا را بررسی کنند. حتا وقتی خودرو شروع به حرکت می کرد، تجربه رانندگی درست شبیه رانندگی در دنیای واقعی بود. تمام امکانات و قابلیت ها قابل دسترس و بررسی بودند.

به عبارت دیگر، پس از تجربه استفاده از عینک و تست این خودروها اگر مشتری در دنیای واقعی سوار این خودروها شود کاملاً با آن آشنا خواهد بود و می داند در چه حالتی چه عملکردی خواهد داشت. به بیان دیگر، واقعیت مجازی‌ای که بهمن موتور برای اولین بار به کار برده است، از یک سو، یک سفر آموزشی به شمار می آید و از سوی دیگر، هر آن‌چه مشتری از محصولاتش بخواهد بداند به او منتقل می کند.

واقعیت مجازی یا (VR) چیست؟

واقعیت مجازی (Virtual Reality) به اختصار وی‌آر (VR)، نوعی تجربه همانندسازی با دنیای بیرون است. در واقعیت مجازی محیط سه‌بعدی و شبیه‌‌سازی شده‌‌ای وجود دارد که کاربران را قادر می‌سازد با دنیای مجازی تعامل داشته باشند.

source

توسط khodrocamp.ir