رونمایی سیویک جدید در نمایشگاه مشهد

شهریور 1403: شرکت آذریوردسال، با دستی پر به نمایشگاه خودرو مشهد 1403 آمده و سبد کاملی از محصولات باکیفیت هوندا را در این نمایشگاه ارائه داد. آذریوردسال برای اولین بار از سدان وارداتی هوندا سیویک وارداتی در این نمایشگاه رونمایی کرد.

آذریوردسال قبلا سیویک تایپ R را نیز معرفی کرده بود که سریع‌ترین خودرو وارداتی محسوب می‌شود. اکنون این شرکت اعلام کرده که قصد دارد نسخه معمولی سیویک را نیز وارد کند.

طراحی هوندا سیویک سدان

خودروساز ژاپنی برای طراحی این خودرو به طرح‌های مفهومی پیشنهاد شده برای نسل‌های پیشین سیویک مراجعه کرده و در نهایت به فرمی رسیده که نسبت به نسل قبل، خطوط زاویه­‌دار بیشتری دارد. براساس اعلام سازنده، فلسفه طراحی این مدل براساس توجه بیشتر به انسان شکل گرفته و بر قابلیت‌های کاربردی و سادگی تمرکز دارد.

فاصله محوری و طول کلی بدنه نسبت به نسل قبلی به ترتیب 3.5 و 3.3 سانتی‌متر افزایش یافته ضمن این‌که با عقب رفتن ستون A، بخش جلو کشیده‌تر به نظر می­‌آید. همچنین با پایین رفتن خط شانه، مساحت بیشتری به شیشه‌های جانبی اختصاص یافته است.

کابین و امکانات هوندا سیویک وارداتی

طراحی کلی فضای کابین بسیار ساده و در عین حال کاربردی انجام شده است. یکی از نکات جالب توجه در این بخش طرح لانه زنبوری روی داشبورد است، که از یکنواختی این بخش کاسته.

سیویک وارداتی آذریوردسال قرار است با مشخصات و امکانات زیر عرضه شود:

. ایربگ جانبی و پرده‌ای جلو و عقب
. ترمز اضطراری خودکار
. کنترل حرکت در سربالایی
. هشدار برخورد
. هشدار بین خطوط
. کمک به ماندن بین خطوط
. تابلوخوان
. کروز کنترل تطبیقی
. حالت‌های مختلف رانندگی
. کی‌لس استارتر
. دوربین دید عقب سه حالته
. سنسور پارک جلو و عقب
. تهویه اتوماتیک
. پدال شیفتر
. اتوهلد
. نمایشگر 7 اینچی پشت آمپر
. 8 اسپیکر
. سانروف
. سنسور باد تایر
. نمایشگر 9 اینچی مرکزی
. سنسور نور و باران
. اپل کار پلی و اندروید اتو
. گرمکن آینه‌های جانبی
. گرمکن صندلی‌های جلو
. تشخیص خستگی راننده
. و …

مشخصات فنی هوندا سیویک توربو

هوندا سیویک وارداتی آذریوردسال، از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ وی‌تک بهره‌مند است که 180 اسب‌بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این نسخه، برخلاف نسخه تایپ R با گیربکس دنده دستی، به گیربکس اتوماتیک CVT مجهز شده است. 

شتاب صفر تا صد این سدان ژاپنی به 8.1 ثانیه می‌رسد و حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. 

کاتالوگ هوندا سیویک سدان (PDF)


فروش هوندا سیویک سدان

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت آذریورسال، شرایط فروش آن و جدیدترین محصولات وارداتی این شرکت، و همچنین فروش هوندا سیویک وارداتی در ایران، مقاله شرایط فروش آذریورسال را مطالعه کنید.

source

توسط khodrocamp.ir