مشاوره سئو سایت
وبلاگ کپی بلاگر برایان کلارک همیشه مملو از اطلاعات مفید است. و یکی از بهترین پست های او پنج خطای گرامری او بود که شما را احمق می کند. او آنها را به این صورت فهرست می کند:

* شما در مقابل شما هستید

* این در مقابل آن است

* وجود دارد در مقابل آنها

* تأثیر در مقابل تأثیر

* قسمت آویزان

این یک لیست عالی است و من قبلاً برای روزنامه نگارانی که چگونه وبلاگ نویسی می کنند می فرستادم. من همچنین می خواهم یک اشتباه بسیار رایج دیگر را که بسیاری از وبلاگ نویسان مرتکب می شوند اضافه کنم:

6 . باخت در مقابل شل

همین هفته گذشته بود که داشتم وبلاگی را می خواندم که نویسنده اش را بسیار تحسین می کنم و اغلب اطلاعات بسیار خوبی را در وبلاگ خود ارائه می کرد، اما وقتی منظورشان از دست دادن بود، از کلمه loose استفاده کرده بود. اکنون این وبلاگ نویس از وبلاگ خود برای تبلیغ خدمات مشاوره خود استفاده می کند. اما اگر من یک مشتری بالقوه بودم که به استخدام مشاور فکر می کرد، آن اشتباه گرامری کوچک به این معنی بود که وبلاگ نویس کسب و کار من را به دست نمی آورد.

نکته مهم در مورد وبلاگ ها این است که آنها به ما اجازه می دهند به محض اینکه بخواهیم در مورد موضوعی بنویسیم، با تمام مزایای بی واسطه بودن و مرتبط بودن که به همراه دارد. اما نباید بهانه ای برای نوشتن بدون فکر کردن به دستور زبان، املا و ساختار باشد. اینها بار نیستند (و نباید به عنوان) بار در نظر گرفته شوند. آنها ابزاری هستند برای اطمینان از اینکه گسترده ترین مخاطبان ممکن می توانند آنچه را که ما می گوییم بفهمند.

آنها همچنین نشانه ای از این هستند که هنگام نوشتن وبلاگ دقت و توجه صورت گرفته است، همان نوع مراقبت و توجهی که مشتری می خواهد که بر روی کار آنها گرفته شود. یک استعاره خوب در اینجا (یکی دیگر از ابزارهای مورد علاقه برایان) استعاره ای است که من در عنوان این پست استفاده کرده ام.

سرآشپز برتر آنتونی بوردین یک بار گفت که اولین کاری که باید هنگام ورود به رستوران انجام دهید این است که توالت ها را چک کنید. اگر آنها کثیف باشند، پس خدا می داند که آشپزخانه چگونه خواهد بود. اگر یک رستوران نتواند به مراقبت از نواحی مواجهه با مشتری در یک کسب‌وکار اذیت شود، باعث می‌شود به قسمت‌هایی که پنهان هستند فکر کند. به همین ترتیب، وبلاگ نویسان اگر نمی خواهند مشتریان بالقوه بیشتری را از دست بدهند، باید به این فکر کنند که گرامر وبلاگشان در مورد آنها چه می گوید.

من مدیر سئو آژانس دیجیتال خدمات کامل جدید در کل هستم، که شامل چشمی است که در آوریل به آن ملحق شدم. قبل از آن در انتشارات آنلاین کار می کردم و به روزنامه نگاران کمک می کردم تا تفاوت های بین نوشتن آنلاین و چاپی را درک کنند.

توسط khodrocamp