خدمات سئو سایت

ویرایش شده توسط امیلی مارتین

Miracle بینش های ارزشمندی در مورد ایجاد هویت آنلاین برند شما و تسلط بر SERP ها در این جمعه تخته سفید آموزنده به اشتراک می گذارد.

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو

سلام، همه، اسم من میراکل اینامتی آرچیبونگ است. من رئیس SEO در John Lewis Finance هستم. به “جمعه تخته سفید” خوش آمدید. امروز قصد دارم در مورد نحوه ایجاد استراتژی سئوی برند خود با شما صحبت کنم.

چرا به استراتژی سئوی برند نیاز دارید؟

حال، چرا ما در مورد استراتژی سئو برند صحبت می کنیم؟ منظورم این است که سال 2023 است. به طور سنتی، SEO ها همیشه دنبال کلمات کلیدی عمومی بوده اند و این استراتژی بدی نیست. منظورم اینه که حجم جستجو همونجاست، نه؟ با این حال، اگر همه ما در یک فضای شلوغ یکسان با هم رقابت می‌کنیم، در آن صورت دیدن دید بسیار دشوار می‌شود. همه ما تحولات SERP را دیده‌ایم. منظورم این است که از سال 2000، 233 به روز رسانی الگوریتم اصلی انجام شده است و به نظر می رسد گوگل و همه موتورهای جستجو دائما در حال تعقیب پست هدف هستند. و به جای دویدن به دنبال آنها، چرا مشتریان خود را مجبور نکنید که مستقیماً به سراغ شما بیایند؟ حالا من نمی گویم دنبال فضای عمومی نروید. لطفا انجام دهید، اما ما باید مخاطبان خود را متنوع کنیم. در صورت به روز رسانی الگوریتم، در صورتی که چیزی تغییر کند، چیزی برای بازگشت داریم. اکنون، به جز اینکه زیر یک سنگ زندگی می‌کردید، نام هوش مصنوعی را شنیده‌اید. و همه ما دیده ایم که چگونه موتورهای جستجو هوش مصنوعی را در SERP ها ادغام می کنند.

و این بدان معناست که دید سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود، زیرا با شخصی‌سازی، داده‌ها بازگردانده می‌شوند و تنها برندهای برتر هستند که به احتمال زیاد در آن SERP گنجانده می‌شوند. بنابراین می‌خواهیم مطمئن شویم که مردم ما را جستجو می‌کنند و مستقیماً به محتوای ما می‌آیند. نکته دیگر افزایش رقابت است. آیا تا به حال جستجو کرده اید؟ یعنی من جستجویی برای امید انجام دادم، مانند شعری در مورد امید، و بیش از چهار میلیون نتیجه گرفتم. و همه عناوین صفحات بسیار بسیار شبیه به هم هستند. و تشخیص اینکه کدام یک را می‌خواهم واقعاً برایم دشوار شد. و بنابراین در پایان روز، من فقط به دنبال یک برند، یک مارک روزنامه ای که می شناختم، رفتم. و این شناسایی برند به من کمک کرد تا آنچه را که می‌خواستم ببینم شناسایی کنم. و به همین دلیل است که ما در مورد سئوی برند صحبت می کنیم زیرا می خواهیم مطمئن شویم که نام تجاری شما در SERP برجسته است و مردم می توانند به شما مراجعه کنند.

چگونه شروع به ایجاد استراتژی سئوی برند کنیم
حال، چگونه با این استراتژی شروع کنیم؟

یک موجودیت شوید
اولین چیز این است که مطمئن شوید که برند شما یک نهاد شناخته شده است. نام تجاری خود را گوگل کنید آیا پانل دانش را راه اندازی می کند؟ چگونه برند خود را وادار به راه اندازی پانل دانش می کنید؟ چگونه می‌توانید به گوگل بفهمانید که آن نام یک برند است، این محصولی است که ما می‌فروشیم، و این همان کسی است که ما هدف قرار می‌دهیم؟ اولین چیز این است که مطمئن شوید که از یک قرارداد نامگذاری ثابت استفاده می کنید. در تمام دارایی های برند، رسانه های اجتماعی، پلتفرم های شما، مطمئن شوید. تعداد دفعاتی که دیده‌ام وب‌سایت‌ها مهاجرت می‌کنند یا نام خود را تغییر می‌دهند، و اگرچه به جای اینکه دوست داشته باشند نام پلتفرم رسانه اجتماعی خود را تغییر دهند، فقط آن یکی را رها می‌کنند یا آن را می‌بندند و یک پلتفرم جدید یا یک موجودیت جدید ایجاد می‌کنند. کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که در همه موارد ثابت هستید، مالکیت هر دارایی قدیمی را که می‌خواهید به دست می‌گیرید و آن را در جهت درست هدایت می‌کنید. آیا صفحه ویکی پدیا دارید؟

من می دانم که دریافت آنها بسیار سخت است، اما Google حداقل 70٪ از محتوای خود را برای پانل دانش از آنجا می گیرد، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که یکی از آنها را دارید.

روابط بین نهادها برقرار کنید
کار بعدی ایجاد روابط بین همه این هویت ها است. حالا، وقتی مثلاً لباس‌ها را جستجو می‌کنید، «چون من یک لباس دوست‌داشتنی پوشیده‌ام، وقتی لباس‌ها را جستجو می‌کنید، چه چیزی باعث می‌شود Google توصیه کند، و شاید من لباس‌های Zara را جستجو کنم، چه چیزی باعث می‌شود Google Forever 21 یا H&M را توصیه کند؟ چه چیزی باعث می شود گوگل بفهمد که همه این برندها نمایه مشابهی دارند؟ بنابراین کاری که می خواهید انجام دهید این است که آن پیوندها را ایجاد کنید. ابزاری به نام TextRazor وجود دارد که می‌توانید برخی از محتوای خود را بردارید، آن را در آن قرار دهید و Google برخی از پیوندها و ارتباط‌هایی را که با آن محتوا ایجاد می‌کند به شما نشان می‌دهد.

بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که به این فکر کنید که در کجا پیوند ایجاد می کنید، از کجا استناد دریافت می کنید، و مطمئن شوید که مارک های مشابه را با رقابتی که می خواهید هدف قرار می دهید.

از نشانه گذاری طرحواره استفاده کنید
کار دیگری که باید انجام دهید این است که علامت گذاری کنید. اکنون، گوگل می تواند وب را بخزد، آنها می توانند محتوا را درک کنند، اما آنچه می خواهید مطمئن شوید که محتوای خود را فوق العاده واضح می سازید. شما می‌خواهید مطمئن شوید که طرح‌واره‌های سازمان، محصولتان، هر کاری را که انجام می‌دهید برچسب‌گذاری می‌کنید، این کار باعث می‌شود موتورهای جستجو راحت‌تر بفهمند محتوای شما چیست.

با مخاطبان محلی خود درگیر شوید

دوباره، اگر محتوای شما محلی است، مطمئن شوید که با مخاطبان محلی خود درگیر هستید. اکنون، این فقط به این نیست که نمایه GMB خود را شروع کنید و احساس کنید “نه، کارم تمام شد.” این در مورد ایجاد یک استراتژی تعامل است.

بنابراین، پاسخ دادن به نظرات، ایجاد یک استراتژی جمع‌آوری نظرات، اطمینان از اینکه با مخاطبان خود آنقدر درگیر هستید که می‌خواهند پستی درباره شما دوست داشته باشند، می‌خواهند عکس بگیرند و با موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند. زیرا در این مرحله، موتورهای جستجو برای آنچه که مشتریان شما در مورد شما می گویند، ارزش بیشتری قائل هستند تا آنچه شما در مورد خودتان می گویید. بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که از همه ویژگی‌ها، ویژگی‌های پست، ویژگی‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنید، همه چیز را به‌روز نگه می‌دارید، به سؤالات پاسخ می‌دهید، و واقعاً با آن مخاطبان درگیر هستید. .

بر SERP برند خود تسلط داشته باشید

باز هم، آیا شما بر SERP برند خود تسلط دارید؟

الان یه سرچ کردم به طور سنتی، همه فقط فکر می کنند که اگر نام برند شما در آن جستجو باشد، در کلمه کلیدی زمانی که کسی جستجو می کند، رتبه یک را کسب خواهید کرد. اما این اشتباه است، زیرا برندهای بیشتری برندهای خود را نادیده می گیرند و به دنبال کلمات کلیدی عمومی هستند. بنابراین من در مورد نحوه رزرو پرواز در Expedia جستجو کردم. و شگفتی، شگفتی، اکسپدیا، با وجود اینکه یک برند بزرگ است، در جایگاه اول قرار نداشت.

الان سایتی که در موقعیت یک بود Techboomer نام دارد. آنها یک راهنمای گام به گام مقاله کامل، تصاویری از وب سایت Expedia در مورد نحوه رزرو پرواز داشتند. آنها همچنین یک ویدیو برای همراهی با آن داشتند و این همان چیزی بود که در موقعیت یک و دو بود. حالا به وب سایت اکسپدیا رفتم و سعی کردم این مطالب را جستجو کنم. نتونستم پیداش کنم و بدتر شدن اوضاع، Expedia روی آن کلمه کلیدی پیشنهاد می دهد. بنابراین، آنها برای ترافیک برند خود در حالی پرداخت می‌کنند که می‌توانستند آن را با محتوا و با استفاده از محتوا هدف قرار دهند.

برنامه ای برای حفظ شهرت مثبت برند ایجاد کنید

دوباره، زمانی که شما بخشی از جستجوی محلی هستید، درباره نظرات صحبت کردیم. شما می خواهید مطمئن شوید که همین کار را انجام می دهید، حتی اگر در فضای محلی نیستید. مردم کجا با محتوای شما درگیر هستند؟ مردم به چه شکلی درباره برند شما، محصولات شما چت می کنند، چه خوب کار می کنید؟ شما می خواهید مطمئن شوید که در آنجا هستید، همه این بازخوردها را دریافت می کنید، و آنها را با محتوایی هدف قرار می دهید که درک محصول شما را برای آنها آسان تر می کند.

می‌خواهید مطمئن شوید که اگر از Trustpilot یا هر ابزار بررسی دیگری استفاده می‌کنید، فعالانه به دنبال جمع‌آوری نظرات هستید و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهید.

یک استراتژی محتوای برتر بسازید

باز هم، شما می خواهید یک استراتژی محتوای برتر بسازید. در حال حاضر، بسیاری از سئوکاران از این موضوع دوری می‌کنند، زیرا اندازه‌گیری آن واقعاً سخت است، اما اگر واقعاً هدف این کار را دارید و با کانال مناسب کار می‌کنید، پس این فقط یک استراتژی سئو نیست. شما باید با برند، رسانه‌های اجتماعی، تیم محصول کار کنید تا این موضوع را زنده کنید. و کلید این امر ایجاد هویت آنلاین برند شما است.

اکنون، شما می خواهید برند خود را ارائه دهید، می خواهید برند خود را طوری قرار دهید که هویتی متمایز و منحصر به فرد داشته باشد. به عنوان مثال، چه چیزی باعث می‌شود کسی اپل شود؟ چه چیزی یک فرد را اندرویدی می کند؟ و آن دو کاربر، “خب، من هرگز نمی توانم از محصول دیگر استفاده کنم.” و این همان چیزی است که شما سعی می کنید انجام دهید. مشخص کنید که برند شما برای چه کسانی است و با استراتژی محتوای برتر خود چه کسانی را هدف قرار می دهید. چیزی به نام تئوری هویت اجتماعی وجود دارد که بیان می‌کند اگر بتوانید این کار را برای برند خود انجام دهید، افراد وقتی با یک برند ارتباط برقرار می‌کنند اعتماد به نفس خود را افزایش می‌دهند زیرا احساس می‌کنند که آن برند آنها را درک می‌کند. و آنها بازاریاب شما شدند. آنها برند شما را به افراد دیگر توصیه می کنند. آنها از برند شما در جهان دفاع می کنند. و این همان کاری است که می خواهید با استراتژی سئوی برند خود انجام دهید.

حالا این یادداشت را تمام می کنم. اگر همه ما کلمات کلیدی مشابهی را هدف قرار دهیم، در فضای بسیار بسیار شلوغی با هم رقابت می کنیم. هویت آنلاین برند شما چراغ راه شماست. پس کاری کن که به سراغت بیایند.

متشکرم.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

توسط khodrocamp