نسخه نهایی فیدلیتی XB1 در نمایشگاه مشهد + ویدیو معرفی

نسخه نهایی فیدلیتی XB1
نسخه نهایی فیدلیتی XB1

نسخه نهایی فیدلیتی XB1 در نمایشگاه مشهد معرفی شد و برای عموم مردم به نمایش درآمد.


آریزو 8


آریزو 8

فهرست مطالب

  • ویدیو معرفی نسخه نهایی فیدلیتی XB1
  • طراحی ظاهری
  • مشخصات فنی نسخه نهایی فیدلیتی XB1
  • امکانات و آپشن های فیدلیتی XB1
  • گالری تصاویر
  • سوالات متداول

نمایشگاه خودرو مشهد یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای خودرویی کشور است که هر ساله در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر با حضور حداکثری خودروسازان و واردکننده ها برگزار می شود. ۲۴ امین اتو اکسپو شهر مشهد در سال ۱۴۰۳، ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب برگزار شد.

گروه بهمن امسال نیز به مانند سال گذشته، جدیدترین خودروهای مونتاژی، وارداتی و باری خود را در این رویداد حاضر کرد. به عنوان مثال در غرفه این شرکت شاهد معرفی و حضور محصولاتی نظیر کوراندو وارداتی، بی وای دی سانگ، هاوال H6 و فیدلیتی XB1 بودیم.

بیشتر بخوانید : گروه بهمن با دستان پر در اتواکسپو مشهد ۱۴۰۳

ویدیو معرفی نسخه نهایی فیدلیتی XB1

طراحی ظاهری

طراحی بدنه XB1 جسورانه است و از این پس باید این محصول را جزو جوان پسند‌ترین خودروهای حاضر در بازار ایران بدانیم. سبک طراحی جلو متشکل از جلوپنجره سرتاسری و پکیج چراغ های دوقسمتی است و در نمای عقب نیز چراغ ها برای هماهنگی با جلو، باریک و کشیده طراحی شده اند.

مشخصات فنی نسخه نهایی فیدلیتی XB1

نسخه نهایی فیدلیتی XB1

نسخه نهایی فیدلیتی جدید با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با تکنولوژی GDi قدرت ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. با توجه به اطلاعات اولیه، فیدلیتی جدید یا همان جتور X1 می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کم تر از ۸.۵ ثانیه ثبت کند.

امکانات و آپشن های فیدلیتی XB1

نسخه نهایی فیدلیتی XB1

برای فیدلیتی ایکس بی ۱ امکانات و آپشن هایی مانند سقف پانوراما، کنترل پایداری الکترونیکی، استارت دکمه ای، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی های جلوی برقی با گرم‌کن و سردکن، مموری صندلی، کلاستر دیجیتال، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از پارک، رادار خطی، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار تصادف از جلو، رادار کمکی در ترافیک، تهویه اتوماتیک، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شیب سنج، سنسور باران، سیستم ضد واژگونی، صندلی ایزوفیکس، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، فناوری LED چراغ ها با قابلیت تطبیقی، درِب صندوق عقب برقی به همراه مموری، سنسور پارک جلو و عقب، نور بالای اتوماتیک، نورپردازی کابین، شارژر وایرلس، دستگیره مخفی روی درها، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، کفی VIP صندلی شاگرد، هدآپ دیسپلی و… در نظر گرفته شده است.

گالری تصاویر

سوالات متداول

مشخصات فنی نسخه نهایی فیدلیتی XB1 چیست؟

این کراس اوور با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با تکنولوژی GDi قدرت ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. با توجه به اطلاعات اولیه، فیدلیتی جدید یا همان جتور X1 می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کم تر از ۸.۵ ثانیه ثبت کند.

فیدلیتی ایکس بی ۱ چه امکانات و آپشن هایی دارد؟

برای فیدلیتی ایکس بی ۱ امکاناتی مانند سقف پانوراما، کنترل پایداری الکترونیکی، ۶ کیسه هوا، صندلی های جلوی برقی با گرم‌کن و سردکن، مموری صندلی، کلاستر دیجیتال، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از پارک، رادار خطی، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار تصادف از جلو، رادار کمکی در ترافیک، تهویه اتوماتیک، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شیب سنج، سنسور باران، سیستم ضد واژگونی، صندلی ایزوفیکس، فناوری LED چراغ ها با قابلیت تطبیقی، درِب صندوق عقب برقی به همراه مموری، شارژر وایرلس، دستگیره مخفی روی درها، دوربین ۳۶۰ درجه، کفی VIP صندلی شاگرد، هدآپ دیسپلی و… در نظر گرفته شده است.

source

توسط khodrocamp.ir